Tohle nejde uřídit. Mitsubishi Evo, 2000 koní a jasný světový rekord

AutoRoad.cz, 10. června 2017, 16:58 Google+

Úpravy aut jsou tu s námi odjakživa. Někdo se zaměřuje na design a styling, jiný jde zase po výkonu. Evo, které uvidíte ve videu, dosahuje opravdu extrémních hodnot.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Extreme Tuners

Extreme Tuners | foto: extreme tuners

Sdílejte článek

Mitsubishi Lancer Evolution (chcete-li "Evo") je etalon mezi sportovními automobily, který se vyrábí jíž od roku 1992. I když světlo světa spatřilo již deset generací tohoto vozu, základ zůstává po celou dobu stejný, a opírá se o dvoulitrový motor s turbodmychadlem a pohon všech čtyř kol. Původně se počítalo pouze s prodejem v Japonsku, ale velký zájem a černý vývoz rozhodly, že Mitsubishi Lancer Evo IV. se do Evropy dostane i oficiálně. S osmou generací potom následoval i oficiální dovoz do USA.

Za celým projektem stojí skupina lidí s názvem "Extreme Tuners", pocházející z Řecka. Jak dokazují videa dostupná na portálu Youtube, "optimalizaci" modelu Lancer Evo se tato skupina věnuje již několik let. Nyní se jim ale povedlo dosáhnout světového rekordu, a i když si "extrémní tuneří" své několikaleté know how dobře střeží, je zřejmé, že sériový díl bychom zde hledali jen stěží. 

Takže jaké je resumé? Automobil o výkonu dvou tisíc koní, který zdolal oblíbenou "čtvrtmíly" za 7,9 vteřin, během kterých dosáhl rychlosti 298 km/h. Tohle jsou opravdu extrémní hodnoty a jak je z přiloženého videa zřejmé, řidič měl plné ruce práce, aby tolik výkonu vůbec udržel na silnici v přímém směru. Nezbývá než pochválit a těšit se, čím nás skupina extrémních tunerů překvapí příště. 

Google+ Vytisknout

Diskuze: Tohle nejde uřídit. Mitsubishi Evo, 2000 koní a jasný světový rekord

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Porsche 911 Carrera T

Porsche končí s dieselovými motory. Víme proč

Označení hybridních modelů Toyota

Jak ekologické jsou vlastně hybridy? Nezávislý průzkum se zaměřil na jejich největšího výrobce

GAZ SG-2 Torpedo

Sovětské silniční torpédo? GAZ SG-2 měl překonávat rychlostní rekordy

Ilustrační foto

Komunikace mezi automobily? Technologie budoucnosti má předcházet nehodám

Petter Solberg bude řídit nové Polo GTI R5 ve Španělsku

Volkswagen se vrací do světa WRC, za volantem Pola GTI R5 usedne legendární Petter Solberg

Lada 2106

Ruský zloděj ukradl v jednom týdnu hned tři Lady, domů ale nedojel ani s jednou

Ilustrační foto

Jak se chovat k manuální převodovce? Tohle by měl vědět každý řidič

Nissan Navara OFF-ROADER AT32

Nissan Navara OFF-ROADER AT32: Oblíbený pickup se dočkal extrémní úpravy a míří na trh

Sandvik Self-Driving Heavy Loader

Obří nakladač bez řidiče ve skleněném bludišti? Schopnosti nových technologií jsou úchvatné

Nová Škoda Octavia G-TEC

Škoda Octavia G-Tec: Novinka spalující CNG slibuje vyšší výkon i delší dojezd

reklama
reklama

Doporučujeme

Svérázná dáma vyrazila do boje s motoristy vybavená fénem místo radaru

Svérázná dáma vyrazila do boje s motoristy? Nejde o opožděný apríl

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. První testy zimních pneumatik: Rozdíl mezi první a poslední je více než 16 metrů

  2. Neuvěřitelný souboj řidiče s odtahovkou? Ke svobodě nechybělo mnoho

  3. Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

  4. Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

  5. Sbohem tradiční ruční brzdo. Studie ukázala, proč z aut nezadržitelně mizí

  6. Armáda vyzbrojená létajícími Jeepy? Airgeep byl výkonný, ozbrojený a skutečně létal

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud