Segment pickupů v poslední době obohatily Fiat Fullback, nová generace Mitsubishi L200 nebo omlazený Ford Ranger. Zareagovat na tuto „vlnu“ chce rovněž Isuzu, jehož D-Max dostal několik vzhledových změn a především úplně nový turbodiesel.
Vizuálně poznáte faceliftované provedení podle stříbrné masky chladiče se dvěma lamelami, nové kapoty, přepracovaných hlavních světel, jejichž součástí jsou u vyšších výbavových verzích LED diody denního svícení, a 18palcových kol. Ty jsou nicméně součástí pouze nejvyšší výbavy.
Vedle jednoduché kabiny je i nadále dostupná prodloužená kabina a dvojkabina s pěti plnohodnotnými místy k sezení. Nejzásadnějším novým prvkem interiéru je osmipalcová obrazovka multimediálního systému, kterou se Isuzu snaží reagovat na poptávku zákazníků. Vůbec poprvé jsou u jakéhokoliv pickupu dostupné na střeše umístěné reproduktory. Přístrojový panel dostal TFT displej palubního počítače, umístěný mezi budíky. Pro chytrý telefon je možné stáhnout si aplikaci Isuzu Insight s tipy na co možná nejekonomičtější jízdu.
Hlavní změnou je ale použití přeplňované naftové devatenáctistovky Ddi o výkonu 150 koní při 3600 ot./min s točivým momentem 350 Nm mezi 1800 - 2600 ot./min. V porovnání s předcházejícím 2.5litrový motorem je nováček o 10 procent silnější a s emisemi 161 g CO2/km také o 19 úspornější. Druhou možností zůstává třílitrový turbodiesel se 177 koňmi a 380 Nm. Vedle šestistupňové manuální převodovky nechybí ani nový šestistupňový automat, samozřejmostí je pohon všech kol.
Všechny tyto údaje, stejně jako ceny mezi 490 000 - 1 004 000 bahty (cca 343 000 - 702 000 korun), platí pro thajský trh. Do Evropy se zmodernizovaný D-Max podívá nejdřív na konci příštího roku.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?