Isuzu reaguje na konkurenci, D-Max dostal nový diesel i infotainment

ar6, 15. listopadu 2015, 06:05 Google+

Segment pickupů v poslední době obohatily Fiat Fullback, nová generace Mitsubishi L200 nebo omlazený Ford Ranger. Zareagovat na tuto „vlnu“ chce rovněž Isuzu, jehož D-Max dostal několik vzhledových změn a především úplně nový turbodiesel.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vpředu jsou LED diody pro denní svícení a nová maska chladiče, Isuzu D-Max.

Vpředu jsou LED diody pro denní svícení a nová maska chladiče, Isuzu D-Max. | foto: Isuzu

Sdílejte článek

Vizuálně poznáte faceliftované provedení podle stříbrné masky chladiče se dvěma lamelami, nové kapoty, přepracovaných hlavních světel, jejichž součástí jsou u vyšších výbavových verzích LED diody denního svícení, a 18palcových kol. Ty jsou nicméně součástí pouze nejvyšší výbavy.

img-responsive

Pod kapotou má místo 1.9litrový turbodiesel, Isuzu D-Max. | foto: Isuzu

Vedle jednoduché kabiny je i nadále dostupná prodloužená kabina a dvojkabina s pěti plnohodnotnými místy k sezení. Nejzásadnějším novým prvkem interiéru je osmipalcová obrazovka multimediálního systému, kterou se Isuzu snaží reagovat na poptávku zákazníků. Vůbec poprvé jsou u jakéhokoliv pickupu dostupné na střeše umístěné reproduktory. Přístrojový panel dostal TFT displej palubního počítače, umístěný mezi budíky. Pro chytrý telefon je možné stáhnout si aplikaci Isuzu Insight s tipy na co možná nejekonomičtější jízdu.

Hlavní změnou je ale použití přeplňované naftové devatenáctistovky Ddi o výkonu 150 koní při 3600 ot./min s točivým momentem 350 Nm mezi 1800 - 2600 ot./min. V porovnání s předcházejícím 2.5litrový motorem je nováček o 10 procent silnější a s emisemi 161 g CO2/km také o 19 úspornější. Druhou možností zůstává třílitrový turbodiesel se 177 koňmi a 380 Nm. Vedle šestistupňové manuální převodovky nechybí ani nový šestistupňový automat, samozřejmostí je pohon všech kol.

Všechny tyto údaje, stejně jako ceny mezi 490 000 - 1 004 000 bahty (cca 343 000 - 702 000 korun), platí pro thajský trh. Do Evropy se zmodernizovaný D-Max podívá nejdřív na konci příštího roku.

Vytisknout

Diskuze: Isuzu reaguje na konkurenci, D-Max dostal nový diesel i infotainment

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ferrari 599 GTO vs. Lamborghini Aventador

VIDEO: Souboj italských atmosférických V12! Zvítězí Aventador nebo 599 GTO?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud