Stejný prvek použil před časem Citroën u MPV C4 Picasso a následně také u crossoveru C4 Cactus, s nímž dokonce získal několik designových ocenění. Toro, jak se pickup jmenuje, tedy rozhodně nebere inspiraci od žádného žabaře.
Při pohledu na zatím jedinou oficiální fotografii 4915 mm dlouhého stroje je ale třeba podotknout, že mohutná přední část vozu docela sluší. Neruší ani obrovská maska chladiče s chromovanými lamelami, z níž vycházejí větší ze čtveřice světlometů. Více nahoře jsou umístěny úzké reflektory s LED diodami denního svícení, navazující na chromovanou linku s logem výrobce.
Ložná plocha má v kombinaci s vyobrazenou pětimístnou karosérií Double Cab nosnost 1000 kilogramů. Interiér má nabídnout komfort luxusního auta, přičemž v něm nebude chybět multimediální systém Uconnect s pětipalcovou obrazovkou, navigací, couvací kamerou a Bluetooth konektivitou. Pod karosérií se skrývají díly shodné s Jeepem Renegade, s nímž bude Toro také sdílet výrobní linku ve městě Goiana. O pohon se postará zážehová osmnáctistovka E-Torq Flex o výkonu 140 koní nebo dvoulitrový diesel MultiJet o výkonu 172 koní.
Benzínový motor bude vždy spojen se šestistupňovým automatem a pohonem předních kol, diesel má na výběr mezi šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou s osmi stupni. Poháněna jsou standardně přední kola, za příplatek bude ale dostupná rovněž čtyřkolka s adaptivním systémem Selec-Terrain a několika jízdními režimy.