Zdravíme závodníky a příznivce Rally KoprCupu!
Pro sezónu 2019 se odehrálo spousty změn. První změna je adresa webových stránek. Nové stránky jsou nyní https://rallykoprcup.cz a budou zde publikovány zprávy a informace tak jako obvykle. Další zprávy a dotazy můžete psát na naši facebookovou stránku https://www.facebook.com/rallykoprcup
Další změna proběhla v oblasti pravidel a to u motorů typu wankel, nyní bude umístěn pomocí koeficientu 1,3. Změnil se také způsob platby. Z důvodu abychom vyšli vstříc zahraničním jezdcům, nyní bude platba pouze hotově na místě bez zálohy. Startovné pro sezónu 2019 je stanoveno ve výši 3000 Kč/závod, kdy pro zúčastněné posádky bude po technické přejímce a presentaci připravená snídaně.
Pro závodní posádky bude připraveno jako vždy 6 měřených rychlostních zkoušek o délce 7 až 9 km podle konfigurace tratě. Počítá se 5 nejrychlejších časů. Čeká na vás tedy velká porce km na polygonu, online časomíra, možnost zakoupit si video ze závodu od JNK studia a občerstvení pro jezdce a spolujezdce v ceně startovného.
Celkem nás čeká 9 závodů, z toho 7 bodovaných do sezóny 2019:
16. březen 2019 – předsezonní test14. duben 2019 – 1. závod18. květen 2019 – 2. závod15. červen 2019 – 3. závod13. červenec 2019 – 4. závod10. srpen 2019 – 5. závod14. září 2019 - 6. závod19. říjen 2019 – 7.závod2. listopad 2019 – setkání mistrů
Na předsezonním testu budou konzultovány návrhy pro změnu pravidel, kategorii a rádi případně změnu zařadíme do 1. závodu.
Rádi bychom také připomněli rezervaci startovních čísel pro sezónu 2019. Pokud chcete mít stejné číslo, jako v sezoně 2018 pošlete nám email nebo se již můžete registrovat na předsezonní test na https://rallykoprcup.cz/registrace/
Registrace na předsezonní test je nyní spuštěna a můžete se hlásit. Mapka a informace k závodu jsou již na stránkách https://rallykoprcup.cz
Těšíme se na vás
Daniel Tasáry
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?