V těchto dnech míří na knižní trh třetí kniha mistra republiky v rally Petra Poulíka.
Kniha je velmi propracovaná a ve vší syrovosti a nahotě přináší nevšední pohled do "hlubin závodníkovy duše". Příběh je opět inspirovaný osobními zkušenostmi autora. Člověk znalý prostředí rally v ní najde paralely se skutečnými událostmi a osobami, byť nadále zůstávají fikcí. Román volně navazuje na bestsellery RALLY IN ALL a RALLY FOREVER. Při čtení této knihy vyvstávají otázky týkající se financování českého motosportu, na které je pro Vás Petr Poulík připraven exkluzivně odpověď. Slovy hlavního hrdiny: "Aby mohl člověk na úrovni závodit, musí být velmi bohatý, nebo peníze shánět, jak se dá, třeba na hraně zákona." Zejména:
Kde se bere v ČR fenomén rally (máme větší počet fanoušků a závodníků) Co se děje s penězi, které jsou povinně vybírány, když neexistuje v podstatě žádná práce s mládeží? Jestli a proč závodníci snášejí jednání FAS, kdy vybírají nesmyslně vysoké poplatky za licence, homologace a startovné? Jaká je budoucnost závodů, které nejsou organizovány oficiálním motoklubem (například ve Vyškově a pod.) Kam putují a jak jsou přerozdělovány nebo využívány příspěvky a finance FAS? I když je motosport u nás jedním z nejpopulárnějších sportů, proč není tak finančně podporován jako jiné sporty? Proč nikomu nevadí systém téměř až "otroctví" mladých talentovaných závodníků, který finanční nepodpora nepřímo vytváří?Další informace o knize: www.rallyislife.cz nebo facebook.com/rallyislife
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?