Román RALLY ALL IN – poděkování autora za přízeň

Ostatní
Ostatní, foto: Petr Poulík
Roman Ordelt 6. prosince 2016 12:21
Sdílej:

Nebývalý zájem vzbudila autorská kniha Petra Poulíka s názvem RALLY ALL IN. Tento strhující román z prostředí české rally je po pár týdnech prodeje téměř vyprodaný.

V těchto dnech probíhá dotisk úspěšné knihy, která se dostane v nejkratším možném termínu opět na knižní pulty po celé České republice ještě před vánočními svátky. V současné době si můžete knihu předobjednat na webových stránkách nakladatelství Beletris, kde vyšla v polovině listopadu. „Poděkování patří všem, kteří si mou autorskou prvotinu zakoupili. Své knize jsem věřil, psal jsem o jedinečném prostředí, které důvěrně znám. To, že lidé jdou a koupí si knihu Petra Poulíka, jsem příjemně překvapen. Všem za to děkuji,“ řekl autor knihy.

Její vydání a cesta ke čtenářům a na pulty knihkupců se nerodila lehce. „Téměř dva roky jsem rozesílal text po českých nakladatelstvích a jednal o vydání knihy z prostředí rally. Z několika mě vyhodili, v jednom mně dali na cestu knihu Exekutor. S jistě dobře míněnou radou: rally tady nikoho nezajímá, pokud chcete psát, pište o těchto věcech. Až Mgr. Michael Klein, majitel a generální ředitel nakladatelství Beletris našel odvahu a šel do toho se mnou,“ pověděl Petr Poulík.

Fanoušci rally svým postojem dali zřetelně najevo, že o tento druh motoristické literatury je velký zájem. Po celém nákladu tisíci výtiscích se během pár dní rychle zaprášilo. „Věřím, že jsem prošlápl cestu dalším knižním projektům o rallysportu. Rally je pro mě odvaha a svoboda, vyrovnání se s tratí i realitou, být ten nejlepší možný za daných podmínek, na dané trati a na daném místě - to je život! Je to jeden z mála motoristických sportů, u kterého neusnete ani u televize, protože závodníky v autech musíte obdivovat! A neusnete ještě dlouho do noci, což rally odděluje od výkladní skříně motorsportu formule 1. Tam spíte i v pravé poledne po ujetí prvních pár kol,“ upřesnil Poulík.

RALLY ALL IN není jedinou knihou, která se objevila v těchto dnech z autorské tvorby Petra Poulíka na knižních pultech. Začátkem prosince vyšla novinka s názvem JAK CHOVAT ŽENU. „Téměř kriminální děj je zasazen do reálného světa italsko-českých obchodníků s automobily, v němž jde nejen o peníze, ale i o život. Do děje je zasazeno 33 úvah dospělého chlapa na téma ženy. Tuto knihu jsem konzultoval s panem Michalem Vieweghem. Je to čtení opravdu nejlépe jen pro muže,“ uvedl s úsměvem autor.

 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Zeekr 7x

Nový Zeekr 7X: Kladivo na soupeře Tesla model Y, Kia EV5 nebo Audi Q6 e-tron a BMW iX3?

Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.

Novinky ze světa EV
Alpine crossover A390

Alpine A390: Francouzská odpověď na elektrické SUV. Tři motory, výkon až 470 koní a dojezd přes 550 km

Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.

Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu. Ale je dobře, že tu je

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.