I přes nehodu v Rally Dakar, Carlos Sainz skládá poklonu týmu Peugeot při jeho návratu na tuto soutěž. Další dva speciály 2008 DKR dojely totiž do cíle - Cyril Déspres na 34. místě a Stéphane Peterhansel jako 11.
Carlos Sainz narazil do skály, kterou neviděl v prachu zvířeném od před ním jedoucí čtyřkolky. Během následné havárie se jeho auto přetočilo pětkrát přes střechu a pokračování nebylo možné. Před nehodou byl s novinkou ve startovním poli na skvělém 4. místě.
To bylo nejlepší umístění, na kterém se letos Peugeot v rámci soutěže pohyboval. "Samozřejmě, že jsem zklamný z toho, že moje soutěž skončila tímto způsobem. Mechanici a celý tým odvedli opravdu tvrdou práci při snaze dostat vozy na start a při snaze udržet je v pohybu až do samotného konce rally.
Jde o neuvěřitelné množství práce, které bylo v předešlých měsících odvedeno. Zkušenosti, které tým získal, se budou velmi hodit. Jsem velmi potěšen ze způsobu, jakým Peugeot prošel závodem. Udělali vše, co bylo potřeba."
Sainz na trati letošní soutěže
Sainz zatím stále nepotvrdil, jestli se na Dakar vrátí i příští rok nebo ne. Avšak před soutěží hovořil o projektu s Peugeotem jako o "dlouhodobém".
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?