Carlos Sainz, který se letošního Dakaru zúčastní za volantem buggy, bude moci využít dalších testů na poslední chvíli před startem slavné soutěže. Manažerem jeho týmu je Philippe Gache.
Od 5. do 18. ledna se bude v Jižní Americe konat další ročník Rally Dakar. Za volantem buggy značky SMG bude na svoje druhé vítězství na této soutěži (první bylo v roce 2010 s Volkswagenem Race Touaregem) pomýšlet dvojnásobný mistr světa v rally, Carlos Sainz. Aby měl tým SMG kolem Španěla větší šanci zabojovat s vloni neporazitelnou flotilou vozů Mini, došlo na poslední chvíli ke změně jejich plánu.
Původně totiž bylo v plánu buggy poslat na místo konání soutěže lodí už zkraje prosince, to se změnilo a bylo rozhodnuto o zaslání auta do Ameriky letadlem. Carlosi Sainzovi se tak naskytla další možnost testů před svým již sedmým Dakarem. Španěl to označil jako "skvělý pocit moci opět sedět ve voze a mám v auto hodně důvěry, přesně raguje, přesně dle mých představ".
"Díky rozhodnutí poslat buggy Sainze z Paříže do Buenos Aires letecky máme více času na voze pracovat. Tyto čtyři až pět týdnů mohou být rozhodující," říká týmový manažer, Philippe Gache, který v minulosti na Dakaru sám startoval s buggy SMG a letos je poprvé zodpovědný za vůz Carlose Sainze.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?