Zvěsti o návratu Peugeotu na Dakar sílí. Poslední hovoří o tom, že tým by měl vést místo dle dříve jmenovaného Stéphane Peterhansela Carlos Sainz.
Poslední dobou sílí spekulace, dle kterých by se francouzský Peugeot měl vrátit na legendární Dakar. Nicméně dle zpráv španělského sportovního listu 'As' by to neměl být Stéphane Peterhansel, kdo projekt po jezdecké stárnce povede, ale Carlos Sainz.
Španěl, který Dakar vyhrál v roce 2010, má navíc vřelý vztah se svým dlouholetým sponzorem, společností Red Bull, ta by měla hrát roli i v případném projektu Peugeotu. Dávalo by to smysl i z toho pohledu, že po konci projektu VW na Dakaru, který Red Bull sponzoroval, tuto pouštní bitvu ovládají vozy sponzorované společností Monster, která je přímým konkurentem Red Bullu. Kolegou Sainze by mohl být Sébastien Loeb, pro kterého by účast na Dakaru kromě angažmá s Citroënem, který také spadá do koncernu PSA, neměla být problémem. Nakonec Dakar se jede v lednu a WTCC startuje nejdříve až v dubnu.
Peterhansel, která Dakar vyhrál jedenáctkrát na motocyklu a v autě, má totiž smlouvu s německým týmem X-Raid Mini. Jak už jsme řekli, Carlos Sainz má s Red Bullem dobré vztahy (jeho syn, Carlos Sainz junior, je členem juniorského týmu Red Bullu) a podobně dobrý vztah se společností má i Seb Loeb.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?