InstaForex Loprais Team se loučil! Go to Silkway 2013

Loprais Team
Loprais Team, foto: www.loprais.cz
Tomáš Urban 1. července 2013 20:37
Sdílej:

EXKLUZIVNÍ VIDEO :Přátelské setkání s novináři, partnery a hosty se uskutečnIlo dnes v pondělí 1.7. 2013 od 10 hodin v prostorách zkušebního polygonu společnosti TATRA TRUCKS a.s.

Emoce i slunce prozářily dopoledne na místech, které řada členů týmu důvěrně zná. Milého přiivítání, pohoštění a perfektního zázemí se nám dostalo od TATRA TRUCKS a.s. jmenovitě marketingového manažera společnosti pana Ing. Jiřího Kašpárka. V areálu byla Královna 69 pokřtěna a pro štěstí na cestu každé vozidlo expedice obdrželo posvěcenou minci Sv. Kryštofa, patrona všech poutníků, řidičů a cestujících.

V plné síle se představil nejen celý InstaForex Loprais tým, ale také vozový park. Aleš Loprais poděkoval za obrovské úsilí realizačně - organizačnímu týmu a především klukům, kteří dlouhý intenzivní proces náročných příprav na rallye Silk Way 2013 společně absolvovali a statečně v dílnách i při testování zvládli.

 

Poděkování se dostalo také všem partnerům. S potěšením bylo oznámeno, že generálními partnery pro Silk Way 2013 se stali tradičně InstaForex a nově značka Praga. Dlouhodobou spolupráci a partnerství bylo navázáno s pivovarem Budějovický Budvar n.p. a se značkou Budweiser Budvar.

 

„Budvar je mým novým sponzorem a v jeho barvách pojedu Silk Way 2013. V plánu je však dlouhodobá spolupráce, která zahrnuje i Dakar 2014. Myslím, že našim fanouškům toto spojení určitě zachutná. Vážím si veškeré podpory partnerů, ale jen tahle mi umožní dokonale oslavit každou etapu.“ komentoval s úsměvem Aleš.

 

Všichni udělali maximum a jak Karel Loprais moudře dodal: „Snad budeme mít štěstí a hlavně ať se kluci ve zdraví vrátí zpátky domu! Třeba to oslavíme zase tady, kde jsem začínal.“ Kromě adrenalinu z nadcházející cesty do Moskvy byla cítit ve vzduchu také únava a myšlenky již jednoznačně směřovali na Východ. Po dobré svačině zakončené frgály se tedy pánové s novináři, fanoušky a rodinami rozloučili a celá kolona se vydala na cestu.

 

Atmosféru a parkoviště zaplněné vyladěnou technikou můžete shlédnout zde.

 

Děkujeme všem fanouškům za podporu a médiím za zájem. Partnerům pak za možnost přijmout další úžasnou výzvu – Silk Way 2013. Těšíme na adrenalinové dobrodružství a drsnou jízdu po hedvábné stezce!

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.