EXKLUZIVNÍ VIDEO :Přátelské setkání s novináři, partnery a hosty se uskutečnIlo dnes v pondělí 1.7. 2013 od 10 hodin v prostorách zkušebního polygonu společnosti TATRA TRUCKS a.s.
Emoce i slunce prozářily dopoledne na místech, které řada členů týmu důvěrně zná. Milého přiivítání, pohoštění a perfektního zázemí se nám dostalo od TATRA TRUCKS a.s. jmenovitě marketingového manažera společnosti pana Ing. Jiřího Kašpárka. V areálu byla Královna 69 pokřtěna a pro štěstí na cestu každé vozidlo expedice obdrželo posvěcenou minci Sv. Kryštofa, patrona všech poutníků, řidičů a cestujících.
V plné síle se představil nejen celý InstaForex Loprais tým, ale také vozový park. Aleš Loprais poděkoval za obrovské úsilí realizačně - organizačnímu týmu a především klukům, kteří dlouhý intenzivní proces náročných příprav na rallye Silk Way 2013 společně absolvovali a statečně v dílnách i při testování zvládli.
Poděkování se dostalo také všem partnerům. S potěšením bylo oznámeno, že generálními partnery pro Silk Way 2013 se stali tradičně InstaForex a nově značka Praga. Dlouhodobou spolupráci a partnerství bylo navázáno s pivovarem Budějovický Budvar n.p. a se značkou Budweiser Budvar.
„Budvar je mým novým sponzorem a v jeho barvách pojedu Silk Way 2013. V plánu je však dlouhodobá spolupráce, která zahrnuje i Dakar 2014. Myslím, že našim fanouškům toto spojení určitě zachutná. Vážím si veškeré podpory partnerů, ale jen tahle mi umožní dokonale oslavit každou etapu.“ komentoval s úsměvem Aleš.
Všichni udělali maximum a jak Karel Loprais moudře dodal: „Snad budeme mít štěstí a hlavně ať se kluci ve zdraví vrátí zpátky domu! Třeba to oslavíme zase tady, kde jsem začínal.“ Kromě adrenalinu z nadcházející cesty do Moskvy byla cítit ve vzduchu také únava a myšlenky již jednoznačně směřovali na Východ. Po dobré svačině zakončené frgály se tedy pánové s novináři, fanoušky a rodinami rozloučili a celá kolona se vydala na cestu.
Atmosféru a parkoviště zaplněné vyladěnou technikou můžete shlédnout zde.
Děkujeme všem fanouškům za podporu a médiím za zájem. Partnerům pak za možnost přijmout další úžasnou výzvu – Silk Way 2013. Těšíme na adrenalinové dobrodružství a drsnou jízdu po hedvábné stezce!
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?