Mistr světa z roku 1981, Ari Vatanen, oznámil, že pokud se úřadující šéf FIA, Max Mosley, rozhodne znova kandidovat, tak bude jeho soupeřem.
Vatanen řekl, že cítí, že je čas na změnu. Řekl také, že pokud se rozhodne kandidovat, tak na jeho straně ve volbách bude hodně lidí z nejrůznějších autoklubů. „Konzultoval jsem to s mnoha členy různých klubů a cítil jsem pozitivní odezvu. Když se podívám na současnou situaci, tak si myslím, že nadešel čas na změnu. Šel bych do toho, i kdybych neměl vítězství jisté,“ řekl Ari Vatanen. Jean Todt je dalším člověkem, který je s volbou nového šefa FIA hodně spojován. Často se má za to, že Jean Todt by byl takovým přirozeným následníkem Maxe Mosleyho.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?