Na rychlostní zkoušce Barum rally Zlín číslo 9 Troják havarovala na 3,5 km posádka se startovní číslem 53 ve složení Michal Fiala, Tomáš Heidenreich na voze Mitsubishi Lancer EVO IX (Defrs Rally Team). Při nehodě došlo ke zranění obou členů posádky.
Bezprostředně po nehodě na místě zasahovali záchranáři a hasiči. Spolujezdec byl zaklíněn ve voze a s pomocí speciální techniky byl vyproštěn. Následoval okamžitý transport do nemocnice, při kterém asistovala vedle dopravní policie i Letecká služba Policie ČR.
„Jezdec utrpěl lehký otřes mozku, spolujezdec má kromě lehkého otřesu mozku i zlomeninu klíční kosti, naražený hrudník a tržnou ránu na bérci. Oba byli okamžitě převezeni do Krajské nemocnice Tomáše Bati ve Zlíně. Jezdec byl propuštěn do domácího ošetřování. U spolujezdce se předpokládá krátkodobá hospitalizace. Jeho stav je plně stabilizovaný,“ uvedl MUDr. Lubomír Nečas, hlavní lékař Barum rally Zlín.
Tisková zpráva: Barum rally Zlín
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?