Jari-Matti Latvala se propadl na deváté místo, když jeho Ford Focus protnul cíl. Latvala řekl, že se udělal hrubku a kvůli ní přišel o páté místo.
„Měl jsem špatně zapsané noty a do šikany jsme přiletěli příliš rychle,“ vysvětlil. „Zkoušel jsem chybě předejít, avšak již bylo pozdě. Auto s sebou smýkalo a lehce se převalilo,“ smutnil Latvala. Navzdory této události se Fin dokázal vrátit do závodního rytmu a po kontrole v 9 rychlostní zkoušce se také ukázalo, že poškození vozu je jen povrchové. „Naštěstí to odnesl jen nárazník a maska,“ řekl.
Zatímco Latvala trávil čas opravou Fordu, Frenchman vyhrál devátou zkoušku v řadě následován Duvalem, Sordem a Hirvonenem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?