Finský jezdec a dosavadní lídr mistrovství světa pomýšlí na jednoznačné vítězství v německé rally. Po devíti soutěžích vévodí Mikko aktuálnímu pořadí jednotlivců před Sebem Loebem, jenž v Německu nenašel pokořitele od roku 2002.
Vypadá to, že mladý Fin to nebude mít proti francouzské hvězdě snadné. Hirvonen však tvrdí, že je připraven poprat se o mistrovské body a místo na výsluní si chce udržet.
„Samozřejmě, že se svým týmem promýšlíme různé strategie. Avšak po ostrém startu do rychlostní vložky jdou tyto věci stranou a soustředíte se na samotnou jízdu,“ zmínil Hirvonen. „V pátek začíná náš boj za výhru. Uvidíme, jak na tom budeme.“
Hirvonen se nyní soustředí také na úspěšné dokončení všech dalších soutěží. „Všechny rally budou do konce sezóny velmi důležité,“ zdůraznil Fin. „Potřebuji každý závod dokončit a získat body, abych si udržel alespoň minimální náskok před Sebem. Pokud se mi podaří zvítězit v Německu, bude to velmi dobré do dalšího průběhu sezóny, kde se již začne lámat chleba,“ doplnil finský mladík.
Foto: www.wrc.comMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.