Finský jezdec a dosavadní lídr mistrovství světa pomýšlí na jednoznačné vítězství v německé rally. Po devíti soutěžích vévodí Mikko aktuálnímu pořadí jednotlivců před Sebem Loebem, jenž v Německu nenašel pokořitele od roku 2002.
Vypadá to, že mladý Fin to nebude mít proti francouzské hvězdě snadné. Hirvonen však tvrdí, že je připraven poprat se o mistrovské body a místo na výsluní si chce udržet.
„Samozřejmě, že se svým týmem promýšlíme různé strategie. Avšak po ostrém startu do rychlostní vložky jdou tyto věci stranou a soustředíte se na samotnou jízdu,“ zmínil Hirvonen. „V pátek začíná náš boj za výhru. Uvidíme, jak na tom budeme.“
Hirvonen se nyní soustředí také na úspěšné dokončení všech dalších soutěží. „Všechny rally budou do konce sezóny velmi důležité,“ zdůraznil Fin. „Potřebuji každý závod dokončit a získat body, abych si udržel alespoň minimální náskok před Sebem. Pokud se mi podaří zvítězit v Německu, bude to velmi dobré do dalšího průběhu sezóny, kde se již začne lámat chleba,“ doplnil finský mladík.
Foto: www.wrc.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?