Pod taktovkou Škody Motorsport se během posledních dnů uskutečnilo hned několik testování nové mladoboleslavské zbraně – Škody Fabia S2000. Testovalo se v Bělé pod Bezdězem a na rychlostní zkoušce Rally Bohemia v Navarově.
Náš spolupracovník Martin Trdla se byl včera podívat právě v Navarově a samozřejmě že si s sebou nezapomněl vzít foťák. Přinášíme vám tak první fotky Fabie se světelnou rampou. Celého několika denního testování se měl zúčastnit i inženýr z Francouzského týmu Oreca, který staví pro Škodu motor do Fabie S2000. Cílem testování tak zřejmě bylo ozkoušení světelné rampy a vylepšení vlastností motoru. První úkol se zřejmě podařil. I když podle Martina Trdly zejména na začátku testu byly se světelnou rampou nějaké problémy. Ty však tým vyřešil. Během včerejšího testu se na Fabii i měnila převodovka, jinak se však vůz choval a jevil jako bezproblémový. Jediná viditelná, či spíše slyšitelná změna oproti minulým testům byla ta, že Fabia už při přeřazování „nestřílela“ jak tomu bylo v minulosti. Ještě třeba podotknout, že testovacím jezdcem byl opět Jan Kopecký a jednalo se pravděpodobně o poslední výraznější testování před prvním nasazením Fabie. To se, jak už jsme dříve informovali, uskuteční v rámci Barum Rally Zlín a Jan Kopecký bude vodit Fabii jako předjezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.