Cílem tohoto projektu je vyhledání pětice nadějných mladíků ze čtyř zemí, dva budou z Evropy a po jednom z Asie a Afriky. Vybraní jezdci získají možnost osedlat vůz skupiny N nebo Super 2000 na šesti podnicích mistrovství světa v roce 2009. Bude se vybírat zejména z národních šampionátů.
Evropský výběr se uskuteční poslední říjnový víkend ve Freistadtu v Rakousku. Při divácky atraktivním vyřazovacím závodě se rozhodne o dvou sportovcích, kteří budou reprezentovat národní automobilovou federaci.
Vyřazovací soutěž bude složena ze dvou speciálních rychlostních zkoušek. První bude dlouhá téměř 10 km. Ze 75% se pojede na šotolině. Druhá 11,2 km dlouhá bude čistě asfaltová.
Celkoví vítězové mladší 27 let získají podporu značky Pirelli. Paul Hembery, ředitel společnosti Pirreli motosport, řekl: “Program Pirreli má dvojí význam. Na jednu stranu umožňí mladým ambiciózním jezdcům start k oslnivé kariéře. Navíc tito mladí sportovci si navzájem změří síly při ideálních podmínkách pro soutěž.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?