Po dnešní tajné volbě už je znám český pilot, který v rámci letošní Barum rally usedne do Peugeotu 207 Super 2000 světově známého týmu Kronos racing.
Nejvíce důvěry od domácích motoristických novinářů dostal PAVEL VALOUŠEK. Unikátní projekt BFGoodrich Drivers Team se letos koná celkem v pěti zemích a Česká republika je po Portugalsku a Belgii třetí z nich. Podstatou tohoto projektu je start českého pilota se špičkovým vozem v domácí soutěži, která je součástí šampionátu IRC. Tou je u nás i letos slavná Barum rally Zlín, která se uskuteční v termínu 22.-24. srpna 2008
Uspořádání akce BFGoodrich Drivers Team v České republice se zhostila společnost Mediasport.cz, promotér hned několika motoristických šampionátů a té se do 15. července přihlásilo celkem 24 českých jezdců. Z těch byla následně, za účasti zástupců BFGoodrich a Kronos racing, vybrána pětice finalistů, ve složení Tomáš Kostka, Jaroslav Orsák, Karel Trojan, Jan Šlehofer a Pavel Valoušek.
V dnešní tajné volbě, která se konala v budově Autoklubu České republiky, volilo celkem čtrnáct domácích motoristických novinářů, jeden zástupce BF Goodrich a Mark Van Dalen, šéf týmu Kronos racing, a z nich se 9 rozhodlo pro Pavla Valouška, který se tak po Portugalci Miguelu Camposovi a Belgičanu Patricku Snijersovi, stal třetím pilotem BFGoodrich Drivers Teamu a i pro něj tak bude účast v soutěži seriálu IRC zcela zdarma.
Pavla Valouška a jeho spolujezdce Zdeňka Hrůzu teď čeká seznámení s vozem Peugeot 207 Super 2000, které proběhne ve dnech 6. a 7. srpna a to v Belgii, nedaleko od sídla týmu Kronos racing. Po tomto nezbytném testování už českou posádku uvidíme v plné zbroji a to na startu letošní Barum rally Zlín.
Společnost Mediasport.cz tímto gratuluje Pavlu Valouškovi, a v letošní „Barumce“ mu přeje co největší úspěch. V neposlední řadě mu pak přeje nezapomenutelný zážitek, kterým je start v týmu Kronos racing, jednom z nejúspěšnějších týmů současné rallyové scény. Tisková zpráva Mediasport.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.