MG S2000 si na Bohemia Rally nevedl špatně, ale zázrak se nekonal. Sporadicky viděný stroj na českou rally skutečně dorazil, startoval s číslem 23 a Stuart Jones s ním zajel i několik poměrně dobrých časů, cíle se však nedočkal.
V průběhu prvního dne se umístil nejlépe v RZ 4, kde byl 9. nejrychlejší. Po prvním dni byl Jones s MG na 16. místě celkového pořadí.
Druhý den začal dobře, když hned v prvních dvou RZ zajel vždy 5. nejrychlejší čas a postoupil na 11. místo průběžného pořadí. Pak se ale přestalo dařit. Podle zprávy vydané z RZ 10 Stuart Jones odstoupil kvůli poruše posilovače řízení.
Ani při svém druhém startu v IRC tak MG S2000 nedojel do cíle. Zajímavé je, že pří prvním startu v Ypres odstoupil také pro poruchu posilovače řízení. Byl to sice vůz jiné stáje a s jiným jezdcem, ale porucha stejná.
Uvidíme při příštích startech MG, zda je to jen náhoda, nebo zda mají Britové se spolehlivostí řízení opravdu problém.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?