Rally Bohemia se probudila do podmračeného, ale zatím suchého dne. Náročné rychlostní zkoušky v Severočeském kraji pořádně pročistily startovní pole.
Ze špičky výsledkové listiny zmizeli Emil Triner a Peter Gavlák (oba motor). Jana Jelínka zradila poloosa. Přituhuje v boji o vítězství, když se rozdíl mezi vedoucím Krestou a druhým Pechem změnil jen o čtyři desetiny ve prospěch Kresty. V cestě vzhůru pokračuje nyní již pátý Jaroslav Orsák.
Roman Kresta 1. místo: „Nasadilo se pekelné tempo. Snažili jsme se oba hodně rychle. Na třetí vložce jsem něco vymyslel před cílem na novém asfaltu, kde je problém na přehřátých pneumatikách zatočit. Je krásný boj mezi námi a Vaškem.“
Václav Pech 2. místo: „Úplná paráda. Jede se nadoraz. Byla jedna maličká chybička. Krize žádná, ale může přijít kdykoli.“
Pavel Valoušek 3. místo: „Hodně těžké vložky. Udělali jsme jednu chybu. Soutěž je ještě hodně dlouhá. Po pauze klukům nemůžu úplně stačit, ale snažím se.“
Roman Odložilík 4. místo: „Je to lepší než včera. Je to techničtější, jen Sychrov je neskutečná palba. Zkusíme stáhnout Valdu.“
Jaroslav Orsák 5. místo: „Na poslední erzety jsem šel ven na nečistotě. Musím zkontrolovat ramena na zadku. Jinak to bylo na pohodu. Musím něco udělat s fyzičkou.“
Jaromír Tarabus 6. místo: „Sychrov nám nevyšel. Přetočili jsme se hned v prvním vracáku a na zbytek ztratili koncentraci. Pak už to bylo dobré.“
Karel Trojan 7. místo: „Všechno v pořádku, auto funguje. Na Sychrově jsem si zničil přední kola a na dalších jsme ztráceli. Zapomněl jsem si vzít dvě rezervy, abychom si mohli kola vyměnit.“
Jan Votava 8. místo: „Začátek se nám hodně povedl, pak přišla jedna chyba a vybouchli jsme s nervama. Další dvě se nám nepovedly. Musíme přidat, jinak o naše umístění přijdeme.“
Vojtěch Štajf 9. místo: „Z mého pohledu jsme na Sychrově zaspali. Stejně jako loni. Od Karla Trojana jsme dostali deset vteřin na třech vložkách. Není to moc, ale dostali jsme je my. Chceme se dotáhnout na Honzu Votavu, ale blíží se k nám Dan Běhálek.“
Dan Běhálek 10. místo: „Na první vložce jsme se přetočili a zdravě jsem se naštval. Na dlouhých vložkách nám vadnou brzdy a rozhodili jsme jeden retardér. Nevím v čem to je. Jsem rád, že jsme něco stáhli na Vojtu Štajfa.“
Stuart Jones 14. místo: „Máme problém se servem a ztratili jsme 30-40 vteřin.“ Tisková zpráva Rally Bohemia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.