Svou extratřídu prokázali během první etapy XXXV. Rally Bohemia Roman Kresta a Václav Pech. Zatímco mezi sebou svádějí desetinkový souboj o každý centimetr tratě, svým pronásledovatelům nezadržitelně unikají.
Od chvíle co sjeli ze startovní rampy před Zákaznickým centrem společnosti Škoda Auto, hlavního partnera XXXV. Rally Bohemia, nedarovali si Roman Kresta s Václavem Pechem zadarmo byť jedinou vteřinku. Střídají se ve vyhrávání rychlostních zkoušek a jen v Sosnové jim vypálil rybník Josef Peták. Ten měl ale díky defektu na první rychlostní zkoušce velkou časovou ztrátu a navíc, na Staroměstské erzetě odstoupil po poruše převodovky.
Početnou skupinu vyrovnaných pronásledovatelů vede Pavel Valoušek, následovaný skvěle jedoucím Jaromírem Tarabusem, Karlem Trojanem a Romanem Odložilíkem. Jde tedy o souboj dvou vozů Mitsubishi Lancer EVO IX a dvou automobilů kategorie Super 2000.
Jen o něco větší odstup má další skupina vedená Jaroslavem Orsákem, který dohání ztrátu z úvodu soutěže poté, co ve vysoké rychlosti nacouval do svodidel.
Ve skupině A vede s minutovým náskokem Jan Šlehofer poté, co jeho největší soupeř Josef Sedláček nabral výměnou kola ztrátu téměř pěti minut.
Velký úspěch měla divácká Supererzeta na Autodromu Česká Lípa, kde předkrm obstaral Ladislav Křeček s vozem Audi Quattro S1.
Při vzpomínce na Pavlu Třebínovou a Miroslava Levoru se areál v Sosnové na minutu ponořil do hlubokého ticha a všichni přítomní tak vzdali poslední čest posádce, kterou již na rychlostních zkouškách bohužel nikdy neuvidíme.
Nádherné finále pak obstarali všichni účastníci Historic Show. O legendární soutěžní automobilové skvosty byl veliký zájem i na Staroměstském náměstí v Mladé Boleslavi. Pomalu končící den v kulisách starého města vytvořil neopakovatelnou atmosféru.
Dnes čeká na všechny posádky osm rychlostních zkoušek o celkové délce 217,7 km.
Sobota 5. 7. 2008 RZ7 Sychrov I. (Sychrov - Malá Skála) 8:43 RZ8 Chloudov I. (Líšný - Dlouhý) 9:24 RZ9 Bzí I. (Železný Brod - Splzov) 9:48 RZ10 Navarov I. (Železný Brod - Tanvald) 11:50 RZ11 Chloudov II. (Líšný - Dlouhý) 13:01 RZ12 Bzí II. (Železný Brod - Splzov) 13:21 RZ13 Sychrov I. (Sychrov - Malá Skála) 15:07 RZ14 Navarov I. (Železný Brod - Tanvald) 15:58 Cíl Historic Show v Mladé Boleslavi 17:15 (Účastníci Historic Show absolvují rychlostní zkoušky č. 7. až 12. vždy 15 minut za hlavním polem)
Cíl XXXV. Rally Bohemia v Mladé Boleslavi 18:15 Slavnostní vyhlášení XXXV. Rally Bohemia 21:00 (před Muzeem Škoda v Mladé Boleslavi) Tisková zpráva Rally Bohemia
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?