BOHEMIA RALLY PO PRVNÍ ETAPĚ: Pokračováním v souboji mezi Romanem Krestou a Václavem Pechem je zatím průběh 35. Rally Bohemia. Po první etapě vede Kresta s minimálním náskokem 3,2 vteřiny. Zbytek startovního pole nestačí.
Poměrem vyhraných zkoušek3:2 ve prospěch Kresty skončil dnešní den na Bohemia rally. Po šetsti odjetých zkouškách (jednu vyhrál Peták) vede celkoově Roman Kresta. Jak už mnozí naznačovali předem, rozhodující bude zítřejší druhá a zároveň poslední etapa. První dvojka je tedy jasná. Od třetího místa dál se však svádějí neúprosné boje. Třetí pozici drží Valoušek, ovšem jen s náskokem 6,9 vteřiny na Tarabuse. Pátý jede zatím Karel Trojan (ztráta na vedoucího 1:04,1), před Odložilíkem (+1:05,8) a sedmé místo drží Jarek Orsák (+1:17,1). Do první desítky se ještě vešli Votava (1:17,9), Jelínek (+1:22,2) a Štajf (+1:23,4). Pro technické problémy musel na čtvrté rychlostní zkoušce odstoupit do té doby skvěle jedoucí Peták. Celkově už je mezi odpadnuvšími posádkami čtrnáct jmen. O konečných výsledcích rozhodne zítřejší druhá etapa, která čítá dohromady osm rychlostních zkoušek. O průběhu vás budeme informovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?