BOHEMIA RALLY PO PRVNÍ ETAPĚ: Pokračováním v souboji mezi Romanem Krestou a Václavem Pechem je zatím průběh 35. Rally Bohemia. Po první etapě vede Kresta s minimálním náskokem 3,2 vteřiny. Zbytek startovního pole nestačí.
Poměrem vyhraných zkoušek3:2 ve prospěch Kresty skončil dnešní den na Bohemia rally. Po šetsti odjetých zkouškách (jednu vyhrál Peták) vede celkoově Roman Kresta. Jak už mnozí naznačovali předem, rozhodující bude zítřejší druhá a zároveň poslední etapa. První dvojka je tedy jasná. Od třetího místa dál se však svádějí neúprosné boje. Třetí pozici drží Valoušek, ovšem jen s náskokem 6,9 vteřiny na Tarabuse. Pátý jede zatím Karel Trojan (ztráta na vedoucího 1:04,1), před Odložilíkem (+1:05,8) a sedmé místo drží Jarek Orsák (+1:17,1). Do první desítky se ještě vešli Votava (1:17,9), Jelínek (+1:22,2) a Štajf (+1:23,4). Pro technické problémy musel na čtvrté rychlostní zkoušce odstoupit do té doby skvěle jedoucí Peták. Celkově už je mezi odpadnuvšími posádkami čtrnáct jmen. O konečných výsledcích rozhodne zítřejší druhá etapa, která čítá dohromady osm rychlostních zkoušek. O průběhu vás budeme informovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.