V pořadí již 35. jubilejní ročník Rally Bohemia, který startuje 4. července u Škoda Auto Muzea v Mladé Boleslavi, bude i letos tradičně pod patronací automobilky s okřídleným šípem ve znaku.
Závod nabídne divákům atraktivní podívanou v okolí města automobilů, závod historických vozidel a poprvé v rámci statické prezentace u startovací rampy prototyp soutěžního vozu Škoda Fabia Super 2000.
Za jeho volantem se v rámci testování a optimalizace vozu vystřídali jeden z největších českých talentů Jan Kopecký, rakouský mistr Raimund Baumschlager či finský ex-šampion Sebastian Lindholm. V poslední době přispěl svými zkušenostmi dvojnásobný mistr světa a ikona rallyového sportu Carlos Sainz.
Škoda Fabia Super 2000 disponuje dvoulitrovým čtyřválcovým atmosférickým motorem, který vychází ze standardu motoru 2.0. FSI / 110 kW. Převodovka je šestistupňová sekvenční a pohon všech čtyř kol s trojicí pasivních diferenciálů. Délka vozu je 3992 mm, šířka 1798 mm a rozvor kol 2486 mm. Všechny parametry vozu vychází z regulí mezinárodní automobilové federace FIA. Tisková zpráva Škoda Auto
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?