RALLY YPRES PO 1. ETAPĚ: Včerejší etapa Ypres rally znamenala bohužel stop pro Jana Kopeckého. Ten na vůbec poslední zkoušce první etapy havaroval a musel odstoupit. V čele soutěže je stále domácí Fredy Loix.
I večerní sekce první etapy se nesla ve znamení neuvěřitelně vyrovnaných bojů. Rychlostní zkoušky s číslem čtyři a pět vyhrál suverénní Loix a upevnil si tak celkové vedení. Poslední zkoušku první etapy vyhrál Vouilloz a i on s díky tomu zajistil klidné přenocování na druhém místě celkově. Třetím nejrychlejším jezdcem se v pátek stal Basso. Jeho ztráta na vítěze etapy Loixe činí 49 vteřin. V prvním článku o pořadí po RZ3 jsem poněkud pozapomněl na druhou českou posádku startující na Ypres. Je jí samozřejmě Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem. Jejich celkové pětatřicáté místo znamená skvělé třetí místo ve skupině A6. To je při konkurenci patnácti vozů ve třídě velmi solidní výsledek. Doufejme že Tlusťák nenapodobí Jana Kopeckého a český fanoušek se dočká alespoň jednoho vozu s českou posádkou v cíli Ypres rally. Dnes se jede v Belgii druhá, závěrečná etapa. I o jejím průběhu vás budeme informovat. Výsledky po 1.etapě: 1. Loix 2. Vouilloz +21,9 3. Basso +49,0 4. Casier +52,7 5. Snijers +59,9 6. Sola +1:29,0 7. van den Heuvel +1:35,9 8. Travaglia +1:39,5 9. Tirabassi +1:44,2 10. Betti +1:48,5
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.