Neuvěřitelný souboj o první místo se odehrává i v dnešní etapě Horácké rally Třebíč. Veškerá pozornost se ubírá na souboj Pech vs. Kresta. Blíží se cíl soutěže, zbývají dvě rychlostní zkoušky. Kdo nakonec vyhraje?
Dnešní den opět začal zostra. První tři zkoušky vyhrál Pech. Ovšem Kresta na něho ztratil minimum času. Navíc Pech dostal penalizaci 10 vteřin za pozdní příjezd do časové kontroly. To znamenalo posun Kresty na špici. Jenže – pech na desáté zkoušce zabral a probojoval se zpět do vedení a tak neuvěřitelné a hlavně dlouho nevídané drama pokračuje. V tuto chvíli má špička odjeto třináct rychlostních zkoušek a v čele je Pech s náskokem 2,4 vteřiny na Krestu. Za touto dvojicí je však díra. Třetí je v současné době Trojan, jenž ztrácí na lídra minutu a čtyřiatřicet vteřin. Na čtvrtou příčku se propadl Pepík Peták a pátý stále jede Orsák. Do cíle soutěže zbývají už jen dvě rychlostní zkoušky. Souboj na nejrychlejšího muže Horácké rally je však stále otevřený. Rozhodne se na pětadvaceti kilometrech dvou posledních zkoušek. O konečném pořadí Vás budeme informovat hned po dojetí jezdců do cíle. Výslekdy po RZ13: 1. Pech - Uhel 2. Kresta - Gross + 2,4 3. Trojan - Říhák + 1:34,4 4. Peták - Benešová + 1:39,0 5. Orásk - Vajík + 1:43,6 6. Tarabus - Trunkát + 2:30,6 7. Arazim - Gál + 2:40,8 8 Jelínek - Kotěna + 2:41,2 9. Votava - Synáč + 3:15,2 10. Triner - Achsová + 3:16,7
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.