RALLY TIŠNOV; PETR HOZÁK - PREVIEW: Teprve druhý letošní start má nyní před sebou posádka Petr Hozák – Vít Houšť. Tím bude o nadcházejícím víkendu Eurostroj Rally Tišnov a dvojice pojede tradičně ve svém Mitsubishi Lancer EVO IX, které je ale letos v nových, válečných barvách.
Dominantní oranžová barva symbolizuje výstrahu. „V Tišnově chceme opět stát na stupních vítězů, ale samozřejmě i tentokrát to bude velmi těžké. Na předchozím sprintu jsem se už trochu rozjel, takže teď se chystáme zaútočit,“ potvrdil Petr Hozák, který má letos vedle sebe špičkového mitfáru Víťu Houště. „Spolupráce s Petrem funguje na výbornou, jezdí hlavou a jsem přesvědčen, že ještě vše neukázal. Teď jsme ještě zapracovali na rozpisu, takže věřím, že ještě zrychlíme. Moc se na další start s Petrem těším,“ řekl spolujezdec. Manager Rally Teamu Adam Blahouš dodává: "Kromě skvělé podívané máme zájem našim obchodním partnerům nabídnout i atraktivní reklamní plochu na voze. V minulém závodě bylo určitě poznat, že Petr v autě dlouho neseděl a navíc do týmu přišel narychlo nový spolujezdec Víťa Houšť. Kluci tak spolu seděli poprvé v autě až při tréninku a to se ukázalo jako chyba. Teď už je ale všechno v pořádku. Petr je rozjetý a navíc si oba sedli i povahově, takže jsem přesvědčen, že to bude mít vliv i na jízdní výkony, které, doufáme, budou mít stupající tendenci.“
Po uzávěrce přihlášek figuruje v provizorní startovní listině už 130 posádek ze čtyř evropských zemí. Kromě Česka a Rakouska zde mají své zastoupení rovněž Slovensko i Maďarsko, takže soutěž bude určitě zajímavá. Jak si povede posádka Petr Hozák – Vít Houšť, to se dozvíme už v sobotu po 17. hodině.
Tisková zpráva Publicita Racing
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?