RALLY TIŠNOV; PETR HOZÁK - PREVIEW: Teprve druhý letošní start má nyní před sebou posádka Petr Hozák – Vít Houšť. Tím bude o nadcházejícím víkendu Eurostroj Rally Tišnov a dvojice pojede tradičně ve svém Mitsubishi Lancer EVO IX, které je ale letos v nových, válečných barvách.
Dominantní oranžová barva symbolizuje výstrahu. „V Tišnově chceme opět stát na stupních vítězů, ale samozřejmě i tentokrát to bude velmi těžké. Na předchozím sprintu jsem se už trochu rozjel, takže teď se chystáme zaútočit,“ potvrdil Petr Hozák, který má letos vedle sebe špičkového mitfáru Víťu Houště. „Spolupráce s Petrem funguje na výbornou, jezdí hlavou a jsem přesvědčen, že ještě vše neukázal. Teď jsme ještě zapracovali na rozpisu, takže věřím, že ještě zrychlíme. Moc se na další start s Petrem těším,“ řekl spolujezdec. Manager Rally Teamu Adam Blahouš dodává: "Kromě skvělé podívané máme zájem našim obchodním partnerům nabídnout i atraktivní reklamní plochu na voze. V minulém závodě bylo určitě poznat, že Petr v autě dlouho neseděl a navíc do týmu přišel narychlo nový spolujezdec Víťa Houšť. Kluci tak spolu seděli poprvé v autě až při tréninku a to se ukázalo jako chyba. Teď už je ale všechno v pořádku. Petr je rozjetý a navíc si oba sedli i povahově, takže jsem přesvědčen, že to bude mít vliv i na jízdní výkony, které, doufáme, budou mít stupající tendenci.“
Po uzávěrce přihlášek figuruje v provizorní startovní listině už 130 posádek ze čtyř evropských zemí. Kromě Česka a Rakouska zde mají své zastoupení rovněž Slovensko i Maďarsko, takže soutěž bude určitě zajímavá. Jak si povede posádka Petr Hozák – Vít Houšť, to se dozvíme už v sobotu po 17. hodině.
Tisková zpráva Publicita Racing
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.