RALLY ACROPOLIS; MARTIN PROKOP PO 2. DNI: V úvodu druhého soutěžního dne Rally Acropolis potkaly posádku Jipocar Racing Teamu technické problémy, které ji v celkové klasifikaci stály další minuty a ještě více tak prohloubily ztrátu na teamy před nimi.
Následující úseky se české duo pokoušelo najít správné tempo a ztracenou pohodu, což se jí podařilo až v úplném závěru dnešního dne, kdy na sebe upozornilo vítězstvím v třinácté rychlostní zkoušce.
„Asi pět set metrů po startu první erzety nám zastavil motor. Několik minut nám trvalo než jsme se rozjeli, ale po dalších pěti kilometrech se zastavil podruhé. Nevíme přesně kde nastal problém. Před cílem první vložky nás navíc postihl ještě defekt, když jsme prorazili kolo.Ten nás potkal ještě jednou, a to v průběhu odpoledne. Místy to vypadalo jako bychom snad jeli po skále.“
„Dnes to bylo hodně těžké. Ráno jsem měl dokonce myšlenky na odstoupení, ale rozhodli jsme se to nevzdát, pokračovat dále a sbírat cenné zkušenosti. Chvíli nám po tom všem trvalo než jsme se dostali do normálu. V poslední dnešní erzetě se nám pak alespoň podařil zajet pěkný absolutní čas,“ komentuje průběh sobotní etapy Martin.
Účastníky Rally Acroplis čeká v neděli ještě sedm měřených úseků. První z nich, RZ14 Avlonas 1, startuje již v 05:48 SEČ.
Jipocar Racing www.martinprokop.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.