RALLY HUSTOPEČE; PO 1. ETAPĚ: Prvnímu dni na Rally Hustopeče suverénně vládl Jan Kopecký s vozem Peugeot 207 S2000.
Ze šesti odjetých rychlostních zkoušek jich Kopecký vyhrál pět a s náskokem 27,7 vteřiny vede průběžné pořadí před Pechem. Roman Kresta na třetím místě ztrácí ještě o 9,2 vteřiny víc. Čtvrtou příčku po první etapě drží Jožo Béreš. Ten už ovšem ztrácí celou jednu minutu a dvacet sekund. Pátá příčka Romana Odložilíka je velkým překvapením. Ten sice startuje se speciálem S2000, ale že bude v rámci možností pojíždět zbytek české špičky, to čekal asi jen málokdo. Odložilík ztrácí po první etapě jednu minutu a čtyřiačtyřicet vteřin. Nejrychlejší osmičku po prvním dni uzavírají Orsák s Volfem Janem Jelínkiem. Jelínek však přišel o skvělé šesté místo až na poslední dnešní zkoušce. Ztráta této trojice se však už pohybuje okolo dvou minut. Tolik výsledky dnešní etapy Agrotec New Holland Rally Hustopeče, čtvrtého podniku MMČR v rally. Závod pokračuje zítra a my vás samozřejmě budeme nejen o něm, ale i o dění na Řecké Akropolis rally informovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.