RALLY HUSTOPEČE; PO 1. ETAPĚ: Prvnímu dni na Rally Hustopeče suverénně vládl Jan Kopecký s vozem Peugeot 207 S2000.
Ze šesti odjetých rychlostních zkoušek jich Kopecký vyhrál pět a s náskokem 27,7 vteřiny vede průběžné pořadí před Pechem. Roman Kresta na třetím místě ztrácí ještě o 9,2 vteřiny víc. Čtvrtou příčku po první etapě drží Jožo Béreš. Ten už ovšem ztrácí celou jednu minutu a dvacet sekund. Pátá příčka Romana Odložilíka je velkým překvapením. Ten sice startuje se speciálem S2000, ale že bude v rámci možností pojíždět zbytek české špičky, to čekal asi jen málokdo. Odložilík ztrácí po první etapě jednu minutu a čtyřiačtyřicet vteřin. Nejrychlejší osmičku po prvním dni uzavírají Orsák s Volfem Janem Jelínkiem. Jelínek však přišel o skvělé šesté místo až na poslední dnešní zkoušce. Ztráta této trojice se však už pohybuje okolo dvou minut. Tolik výsledky dnešní etapy Agrotec New Holland Rally Hustopeče, čtvrtého podniku MMČR v rally. Závod pokračuje zítra a my vás samozřejmě budeme nejen o něm, ale i o dění na Řecké Akropolis rally informovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?