RALLY HUSTOPEČE; PO RZ 3: Po prvních třech odjetých rychlostních zkouškách vede v Agrotec New Holland Rally Hustopeče Jan Kopecký. Ostatní jezdci v čele s Pechem a Krestou ztrácí s každou další zkouškou další cenné vteřiny.
První test v Hustopečích vyhrál překvapivě Václav Pech. Druhý se ztrátou 0,6 vteřiny dojel Kopecký, následován rovněž překvapivě Romanem Odložilíkem. Čtvrou pozici v RZ1 získal Béreš a až pátý dojel se ztrátou 9,7 vteřiny Kresta. Až posléze se ukázalo že Kopecký dělal na této zkoušce hodiny. Další dva testy suverénně ovládl Kopecký, když v obou případech „nadělil“ vždy druhému Krestovi více než pět vteřin. Celkově je ve vedení Kopecký před Pechem. Ten už ztrácí 15,4 vteřiny. Třetí příčku okupuje Kresta se ztrátou dalších téměř osmi vteřin na Pecha. Čtvrtý jede Bére. ten už ztrácí po třech zkouškách na vedoucího Kopeckého 38 vteřin. Velkým zklamáním je zatím výkon Pavla Valouška. Valoušek měl podle očekávání sekundovat čelu startovního pole, ale zatím je až ve druhé desítce průběžného pořadí. Naopak skvělý výkon podává Roman Odložilík. Ten jede s vozem Peugeot 207 S2000 na prozatímním pátém místě celkově. Tolik v krátkosti dění v prvních třech zkouškách rally Hustopeče. O dalším průběhu vás budeme informovat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?