RALLY HUSTOPEČE; PO RZ 3: Po prvních třech odjetých rychlostních zkouškách vede v Agrotec New Holland Rally Hustopeče Jan Kopecký. Ostatní jezdci v čele s Pechem a Krestou ztrácí s každou další zkouškou další cenné vteřiny.
První test v Hustopečích vyhrál překvapivě Václav Pech. Druhý se ztrátou 0,6 vteřiny dojel Kopecký, následován rovněž překvapivě Romanem Odložilíkem. Čtvrou pozici v RZ1 získal Béreš a až pátý dojel se ztrátou 9,7 vteřiny Kresta. Až posléze se ukázalo že Kopecký dělal na této zkoušce hodiny. Další dva testy suverénně ovládl Kopecký, když v obou případech „nadělil“ vždy druhému Krestovi více než pět vteřin. Celkově je ve vedení Kopecký před Pechem. Ten už ztrácí 15,4 vteřiny. Třetí příčku okupuje Kresta se ztrátou dalších téměř osmi vteřin na Pecha. Čtvrtý jede Bére. ten už ztrácí po třech zkouškách na vedoucího Kopeckého 38 vteřin. Velkým zklamáním je zatím výkon Pavla Valouška. Valoušek měl podle očekávání sekundovat čelu startovního pole, ale zatím je až ve druhé desítce průběžného pořadí. Naopak skvělý výkon podává Roman Odložilík. Ten jede s vozem Peugeot 207 S2000 na prozatímním pátém místě celkově. Tolik v krátkosti dění v prvních třech zkouškách rally Hustopeče. O dalším průběhu vás budeme informovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.