RALLY PO RZ 3; Asi nejtěžší a svými podmínkami pro techniku i jezdce nejnáročnější soutěž v kalendáři mistrovství světa má již za sebou dopolední sekci tří rychlostních zkoušek. Pojďme se podívat, jak si kdo vede.
1. Latvala J. - Anttila M. Ford Focus RS WRC 07 39:22,5
2. Loeb S. - Elena D. Citroen C4 WRC +4,2
3. Sordo D. - Marti M. Citroen C4 WRC +6,2
4. Hirvonen M. - Lehtinen J. Ford Focus RS WRC 07 +26,2
5. Solberg P. - Mills P. Subaru Impreza WRC 08 +27,4
6. Solberg H. - Menkerud C. Ford Focus RS WRC 07 +34,4
7. Aava U. - Sikk K. Citroen C4 WRC +39,6
8. Atkinson C. - Prévot S. Subaru Impreza WRC 08 +45,7
9. Andersson P. - Andersson J. Suzuki SX4 WRC +1:03,4
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?