Souboj titánů. Tak se dá nazvat souboj, ke kterému se schyluje o příštím víkendu na Rally Hustopeče. Přijede i Kopecký s vozem S2000!!! Konkurence bude veliká.
V listině přihlášených jezdců se kromě Kresty, Pecha a Valouška, kteří se o body do MMČR utkají letos už potřetí, objevilo jméno Jana Kopeckého. Kopecký navíc bude startovat se svým „IRC vozem“, tedy s Peugeotem 207 S2000. Rázem tak stoupla atraktivita celé soutěže. Jan Kopecký pojme start v Hustopečích jako asfaltový test před dalším podnikem série IRC – Ypres rally Belgie. Před tímto podnikem si Jan chce opět osahat vůz na zpevněném povrchu, když předchozí jeho soutěže se jeli na šotolině. Otázkou bude, jakému vozu bude trať rally více vyhovovat. Jestli produkčním Mitsubishi Lancer EVO IX, se kterým startují Kresta, Pech a Valoušek, nebo speciálu S2000 se kterým pojede Kopecký. Polemizovat by se dalo i nad přístupem jezdců, kteří mají jako prioritu MMČR. Kresta, Pech a Valoušek totiž hlavně sbírají body do českého šampionátu. Naopak Kopecký má prioritu v IRC. Kromě jeho startu v Hustopečích ještě zvažuje start na rally Bohemia, ale výraznější vstup do letošního MMČR nemá v plánu. Jen jeho účast na Barum rally je téměř jistá, protože Barumka je součástí IRC. Otázkou je taky, jaké závodnické srdce čtveřice předvede. Zda se budou honit o celkové prvenství, nebo zda Kopecký bude testovat a ostatní si pojedou „jen“ pro body do MMČR s minimálním rizikem „rány“!! Osobně věřím, že ve všech jezdcích převáží závodnické srdce nad touhou „bezpečně dojet na bodech“, nebo otestovat vůz!!! Máme se na co těšit, taková konkurence v ČR dlouho nebyla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.