Jipocar Racing Team se na dnešním shakedownu Rally Sardinia rozhodl šetřit svou C2 a absolvoval ho tak pouze jedenkrát.
„Trať byla hodně rozbitá, nedalo se příliš opřít o gumy. Nemělo tak cenu auto příliš ničit. Shakedown jsme si projeli raději pouze jednou, tak abychom zjistili zda vše funguje jak má. V jeho průběhu nás ale potkala také jedna nepříjemnost, a to když nám explodoval hasící systém,“ hlásí ze Sardinie Martin Prokop.
Zítřejší úvodní etapa startuje na Sardinii v 10:23 prvním měřeným úsekem zvaným „Monte Corvos“, v jejím průběhu pak čeká na aktéry ještě dalších pět rychlostních zkoušek.
Pořadí JWRC (na shakedownu) 1. Sébastien Ogier (F - Citroën C2) 3:56.0, 2.Patrik Sandell 3:56.0 3. Michal Kosciuszko (PL - Suzuki Swift) 3:57.4, 4. Jaan Mölder (EE - Suzuki Swift) 4:02.6, 5. Martin Prokop (CZ - Citroën C2) 4:02.8 Tisková zpráva Jipocar Racing Teamu - www.martinprokop.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?