Debut Subaru Impreza 2008 může být odložen až na rally ve Finsku. Původní plán přitom byl, že bude nasazen už při Acropolis rally.
Pozornost vývojového týmu se upírala na Acropolis Rally, na které mělo dojít k ostře sledovanému nasazení nové zbraně. Petter Solberg a Chris Atkinson testovali nový vůz, který nese označení S14, poprvé tento měsíc a údajně oba našli na voze “mouchy“. I to může být důvod, proč se premiéra nového vozu odkládá. Subaru World Rally Team ovšem premiéru v Řecku nikdy oficiálně nepotvrdil, a tak je možné, že veškeré spekulace o přáních továrních jezdců na vylepšení jsou mylné.
Zdroj přímo z týmu k tomu řekl: „Testy šly velice dobře, opravdu dobře. Udělali jsme s autem velký progres. Jezdci nám hodně pomohli svými radami. Tým by samozřejmě rád viděl nové auto na trati co nejdříve to bude možné, ale každopádně to nechceme nějak uspěchat. Řecko bylo cíl, ale teď už je to nereálné.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?