ELMOT - GRZYB V CÍLI: Šieste miesto na veľmi kvalitne obsadenej súťaži Platinum 36 Rajd Elmot - Remy obsadil FIAT RUFA Rally Team s posádkou Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Mazur na vozidle Fiat Abarth Grande Punto S2000.
Poľská súťaž bola veľmi kvalitne obsadená, veď mená ako Bryan Bouffier, Michal Kosciuszko, Michal Solowow, Leszek Kuzaj, či Kajetan Kajetanowicz hovoria za veľa. Šieste miesto v takejto konkurencii je povzbudivé nielen pre posádku, ale aj pre celý tím. Súťaž mala celkovo 520,07 kilometrov, z čoho bolo 170,85 kilometrov rozdelených do 14-tich rýchlostných skúšok. „Súťaž bola veľmi ťažká, rýchla ale pekná. Bolo to super, len škoda, že počas celej súťaže sme mali starosti s motorom, ktorý nebol úplne v poriadku. Sme radi, že sme v cieli a podarilo sa prelomiť smolu, ktorú sme mali v Egeri a Rožňave. Mohlo to byť asi aj lepšie, ale tu nám nešlo o body a tak sme už v závere išli na istotu. Hlavne celému tímu išlo o to aby sme najazdili čo najviac ostrých kilometrov,“ povedal Grzegorz po súťaži.
FIAT RUFA Rally Team spolu s posádkou Grzegorz Grzyb – Przemyslaw Mazur sa už o dva týždne predstavia na SLOVNAFT RALLY 2008 v Bratislave, tretej súťaži zaradenej do TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstiev Slovenska. Platinum 36 Rajd Elmot-Remy – neoficiálne výsledky 1. Bryan Bouffier/Xavier Panseri – Peugeot 207 S2000 – 1:28:40,5 2. Kajetan Kajetanowicz/Maciej Wisławski – Mitsubishi Lancer - + 42,5 sek. 3. Michał Sołowow/Maciej Baran – Peugeot 207 S2000 - + 46,2 4. Michał Kościuszko/Maciej Szczepaniak – Peugeot 207 S2000 - + 1:02,6 5. Leszek Kuzaj/Robert Hundla – Subaru Impreza - + 1:12,9 6. Grzegorz Grzyb/Przemysław Mazur – Fiat Abarth Grande Punto S2000 - + 1:15,9
TS FIAT RUFA Rally Team
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.