ELMOT - FIAT RUFA PO 1 DNI: Prvých 48 kilometrov a päť rýchlostných skúšok majú za sebou súťažiaci na Rajde Elmot v susednom Poľsku.
Grzegorz Grzyb jazdiaci za slovenský FIAT RUFA Rally Team sa po prvom dni usadil na piatom mieste
Po štyroch rýchlostných skúškach figuroval Grzegorz Grzyb so spolujazdcom Przemyslavom Mazurom na vozidle Fiat Abarth Grande Punto S2000 v celkovom poradí na štvrtej priečke. Na záverečnej rýchlostnej skúške dnešného dňa, na mestskom okruhu síce trochu stratil, ale napriek tomu po piatich rýchlostných skúškach figuruje so stratou +16,0 sekúnd na lídra súťaže, francúzskeho jazdca Boffiera na piatom mieste v absolútnom poradí. „Na shakedowne sme mali problémy s motorom, ale našťastie to mechanici z J. M. Engineeringu dali dokopy a teraz všetko funguje bez problémov. Súťaž je veľmi rýchla, šmykľavá. Zajtra na nás čaká ešte vyše 122 kilometrov rýchlostných skúšok, dúfam že auto bude všetko v poriadku a podarí sa nám podať dobrý výkon,“ povedal na konci prvého dňa Grzegorz Grzyb.
Tisková správa FIAT RUFA Rally Team
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?