ELMOT - FIAT RUFA PO 1 DNI: Prvých 48 kilometrov a päť rýchlostných skúšok majú za sebou súťažiaci na Rajde Elmot v susednom Poľsku.
Grzegorz Grzyb jazdiaci za slovenský FIAT RUFA Rally Team sa po prvom dni usadil na piatom mieste
Po štyroch rýchlostných skúškach figuroval Grzegorz Grzyb so spolujazdcom Przemyslavom Mazurom na vozidle Fiat Abarth Grande Punto S2000 v celkovom poradí na štvrtej priečke. Na záverečnej rýchlostnej skúške dnešného dňa, na mestskom okruhu síce trochu stratil, ale napriek tomu po piatich rýchlostných skúškach figuruje so stratou +16,0 sekúnd na lídra súťaže, francúzskeho jazdca Boffiera na piatom mieste v absolútnom poradí. „Na shakedowne sme mali problémy s motorom, ale našťastie to mechanici z J. M. Engineeringu dali dokopy a teraz všetko funguje bez problémov. Súťaž je veľmi rýchla, šmykľavá. Zajtra na nás čaká ešte vyše 122 kilometrov rýchlostných skúšok, dúfam že auto bude všetko v poriadku a podarí sa nám podať dobrý výkon,“ povedal na konci prvého dňa Grzegorz Grzyb.
Tisková správa FIAT RUFA Rally Team
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?