V Českém Krumlově se na zítřek schyluje k velkému boji. Ve večerních rychlostních zkouškách mohutně zatáhl Václav Pech a na vedoucího Krestu už ztrácí jen devět vteřin. Z boje o první příčku naopak vypadl Valošek, jenž ztrácí už více než minutu.
Ostrým tempem vstoupili do večerních zkoušek jak Pech, tak i Kresta. Test s pořadovým číslem pět vyhrál Kresta o čtyři vteřiny právě před Pechem. Pak ovšem přišla velká stíhačka Václava Pecha na RZ6. Plzeňan test vyhrál s velkým náskokem 12,4 vteřiny a rázem zbylo s více než dvaceti vteřinového náskoku Kresty už jen 9,6 sekundy. Navíc na dalším testu Pech své vítězství v rychlostní zkoušce zopakoval a zaokrouhlil svou ztrátu na Krestu na „nicotných“ devět vteřin. Pokud se ovšem Pechovi dařilo porážet Krestu, ostatní piloti naopak velmi ztráceli. A to i v první sekci celkem solidně jedoucí Valoušek. Najednou nikdo ze „zbytku pole“ nestačil tempu Pecha s Krestou a začalo se vlastně závodit zvlášť o první místo (souboj Pecha a Kresty) a zvlášť o pozice pod stupni vítězů (všichni ostatní). Třetí příčku si s půlminutovým náskokem drží poměrně jistě Valoušek. Čtvrtý je po dnešním dni Odložilík. Tomu se nakonec podařilo vyřešit v servisu problémy s vozem. Pátá pozice patří Trojanovi. Jeho ztráta na Odložilíka je však jen 2,5 vteřiny. v podobných rozestupech jsou jezdci vyskládání i dál. Od šestého místa Orsáka až po patnáctou pozici Trinera se jednotlivé rozestupy pohybují v řádech pár vteřin. To slibuje velké souboje i v zítřejší etapě. Samozřejmě i o jejím průběhu vás budeme informovat. Pro dnešní den Vám přeje dobrou noc redakce Rallyzone.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?