V Českém Krumlově se na zítřek schyluje k velkému boji. Ve večerních rychlostních zkouškách mohutně zatáhl Václav Pech a na vedoucího Krestu už ztrácí jen devět vteřin. Z boje o první příčku naopak vypadl Valošek, jenž ztrácí už více než minutu.
Ostrým tempem vstoupili do večerních zkoušek jak Pech, tak i Kresta. Test s pořadovým číslem pět vyhrál Kresta o čtyři vteřiny právě před Pechem. Pak ovšem přišla velká stíhačka Václava Pecha na RZ6. Plzeňan test vyhrál s velkým náskokem 12,4 vteřiny a rázem zbylo s více než dvaceti vteřinového náskoku Kresty už jen 9,6 sekundy. Navíc na dalším testu Pech své vítězství v rychlostní zkoušce zopakoval a zaokrouhlil svou ztrátu na Krestu na „nicotných“ devět vteřin. Pokud se ovšem Pechovi dařilo porážet Krestu, ostatní piloti naopak velmi ztráceli. A to i v první sekci celkem solidně jedoucí Valoušek. Najednou nikdo ze „zbytku pole“ nestačil tempu Pecha s Krestou a začalo se vlastně závodit zvlášť o první místo (souboj Pecha a Kresty) a zvlášť o pozice pod stupni vítězů (všichni ostatní). Třetí příčku si s půlminutovým náskokem drží poměrně jistě Valoušek. Čtvrtý je po dnešním dni Odložilík. Tomu se nakonec podařilo vyřešit v servisu problémy s vozem. Pátá pozice patří Trojanovi. Jeho ztráta na Odložilíka je však jen 2,5 vteřiny. v podobných rozestupech jsou jezdci vyskládání i dál. Od šestého místa Orsáka až po patnáctou pozici Trinera se jednotlivé rozestupy pohybují v řádech pár vteřin. To slibuje velké souboje i v zítřejší etapě. Samozřejmě i o jejím průběhu vás budeme informovat. Pro dnešní den Vám přeje dobrou noc redakce Rallyzone.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.