Jezdci v Krumlově mají za sebou první sekci čtyř rychlostních zkoušek letošní Rally Český Krumlov. Nejlépe si vede Kresta, před Pechem a Valouškem.
Třetí zkoušku, stejně jako první dvě, vyhrál opět Kresta. Na divácké speciálce pak přenechal dílčí vítězství Pechovi. Kresta vstupoval do speciálky s dvaceti vteřinovým náskokem a zřejmě se řídil starou pravdou která říká, že na speciálkách se nedá moc získat, ale zato se dá hodně ztratit. Proto na RZ4 jedoucí se na Českobudějovickém výstavišti přenechal vavřín dílčího vítězství Pechovi a sám zajel „až“ čtvrtý nejrychlejší čas. Kromě Pecha se v Budějovicích dostali před Krestu ještě Valoušek a Barvík. Kresta zde ztratil jen 2,1 vteřiny a jeho celkový náskok se zmenšil na rovných osmnáct vteřin. Celkově druhý je Pech s náskokem 9,6 vteřiny na Valouška. Čtvrtou pozici i po RZ4 drží Jarek Orsák, těsně za ním je však již Trojan. Všech pět nejrychlejších jezdců jede na voze Mitsubishi Lancer EVO IX. Nejrychlejším jezdcem s vozem S2000 je stále Roman Odložilík. Do top 10 se vešli ještě Barvík, Běhálek Štajf a Peták. Jezdce teď čeká servis a pak druhé, noční průjezdy odpoledními testy. V noci se však již nepojede speciálka v Budějovicích. Podle informací našeho redaktora, který je na místě v Budějovickém servisu před malou chvílí v Jižních Čechách sprchlo. Posádky které se připravují na druhou rundu laborují s výběrem pneumatik. Kresta i Pech vsadili podle posledních zpráv na hodně prořezaný slick, kdežto například Václav Arazim nasadil pneu na vodu. Václav Pech se v servisu přiznal že dělal hodiny. Velké problémy teď řeší u Romana Odložilíka. Problémy jsou zřejmě s palivovou lištou, nebo je závada na elektronice. Ještě se neví zda-li bude Odložilík pokračovat dále. Tolik horké novinky přímo z místa dění. První jezdec by měl být v cíli dnešního dne okolo dvaadvacáté hodiny. Výsledy po odjetí první etapy samozřejmě naleznete na našich stránkách.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.