Seb Loeb si dnes musí připadat jako na houpačce. Na první dnešní zkoušce se dostal do čela soutěže a postupně získával náskok. Po cíly RZ11 však na přejezdu „potkal“ Rautenbacha a havárie byla na světě.
První zkoušku dnešního dne vyhrál Loeb a protože Sordo dojel „až“ čtvrtý, tak se Loeb posunul i do čela průběžného pořadí. Od té doby jel Loeb jako utržený ze řetězu a vyhrál všechny následující zkoušky. Druhý byl stále Sordo, následovaný dvojící jezdců s továrními Fordy. Jenže pak přišel pro Loeba smolný cíl testu číslo jedenáct. Francouz opouštěl prostor cíle zkoušky a jel na poslední dopolední test. Ve stejnou dobu však ke startu RZ11 přijížděl další jezdec s vozem C4 WRC – Conrad Rautenbach. Start a cíl této vložky jsou nedaleko od sebe a bohužel pro oba se stalo něco, co se jen tak nevidí. Oba vozy se na přejezdové komunikaci střetli.Podle informací serveru wrc.com nebyl nikdo zraněn, avšak Loebův vůz je vyřazen z provozu. Jeho přední část je značně poškozena. Zatím se ani neví jestli Loeb nastoupí zítra v rámci Super rally. V celkových výsledcích tento střet znamenal jediné. Do čela se posunul Sordo, následován Latvalou a Hirvonenem. sordo je však pod obrovským tlakem. Latvala na něj totiž ztrácí jen 0,7 sekundy a Hirvonen 6 vteřin. Navíc je Sordo jediným želízkem v ohni týmu Citröen. Proto je otázkou zda raději nepustí před sebe oba Fordy a v klidu si bude hlídat třetí příčku. Na čtvrtém místě jedoucí Atkinson totiž ztrácí už téměř dvě minuty. Výsledky po RZ12
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.