Seb Loeb si dnes musí připadat jako na houpačce. Na první dnešní zkoušce se dostal do čela soutěže a postupně získával náskok. Po cíly RZ11 však na přejezdu „potkal“ Rautenbacha a havárie byla na světě.
První zkoušku dnešního dne vyhrál Loeb a protože Sordo dojel „až“ čtvrtý, tak se Loeb posunul i do čela průběžného pořadí. Od té doby jel Loeb jako utržený ze řetězu a vyhrál všechny následující zkoušky. Druhý byl stále Sordo, následovaný dvojící jezdců s továrními Fordy. Jenže pak přišel pro Loeba smolný cíl testu číslo jedenáct. Francouz opouštěl prostor cíle zkoušky a jel na poslední dopolední test. Ve stejnou dobu však ke startu RZ11 přijížděl další jezdec s vozem C4 WRC – Conrad Rautenbach. Start a cíl této vložky jsou nedaleko od sebe a bohužel pro oba se stalo něco, co se jen tak nevidí. Oba vozy se na přejezdové komunikaci střetli.Podle informací serveru wrc.com nebyl nikdo zraněn, avšak Loebův vůz je vyřazen z provozu. Jeho přední část je značně poškozena. Zatím se ani neví jestli Loeb nastoupí zítra v rámci Super rally. V celkových výsledcích tento střet znamenal jediné. Do čela se posunul Sordo, následován Latvalou a Hirvonenem. sordo je však pod obrovským tlakem. Latvala na něj totiž ztrácí jen 0,7 sekundy a Hirvonen 6 vteřin. Navíc je Sordo jediným želízkem v ohni týmu Citröen. Proto je otázkou zda raději nepustí před sebe oba Fordy a v klidu si bude hlídat třetí příčku. Na čtvrtém místě jedoucí Atkinson totiž ztrácí už téměř dvě minuty. Výsledky po RZ12
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?