Tretie podujatie slovenského šampionátu automobilových súťaží rely TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstvá Slovenska sa uskutoční v hlavnom meste Slovenska, v Bratislave.
Po dlhých rokoch sa do automobilových súťaží vracia aj spoločnosť Slovnaft ako generálny partner tejto súťaže. Organizačný výbor, ktorý pracuje v takmer rovnakom zložení ako v minulom roku pre súťažiacich pripravil štyri merané úseky. Tri z nich, síce vo veľkej miere inovované, kopírujú minulý rok, štvrtý meraný úsek je absolútne nový. Mení sa aj miesto riaditeľstva súťaže, ktoré sa sťahuje do budovy Shopping Palace na Zlatých pieskoch. Na rovnakom mieste ako v minulom roku ostáva štartová a cieľová rampa, ako aj uzavreté parkovisko. Servisné parkovisko bude umiestnené obdobne ako v minulom roku pri bočnej strane budovy Shopping Palace, ale bude podstatne zväčšené. Štart súťaže je plánovaný na piatok 23. mája 2008 o 17,30 hod. a prvú posádku v cieli uvítajú prítomní diváci presne po dvadsiatichštyroch hodinách, v sobotu o 17,30 hod.. Celková dĺžka súťaže je 426 kilometrov, ktoré zahŕňajú aj viac ako 120 ostrých kilometrov, rozdelených do 11- tich rýchlostných skúšok.
Všetky podrobné informácie, ako aj on-line výsledky nájdete na stránke www.tempusrally.sk
Miroslav Majláth, tlačový tajomník TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstvá Slovenska
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?