Žádná soutěž se neobejde bez omluvy některé přihlášené posádky. Poněkud mimořádnou omluvu zaznamenal krumlovský sekretariát.
Po těžké havárii a nastalé složité situaci posádky Daniel Landa – Jan Škaloud na Rallye Šumava se tým předběžně přihlásil i na Rallye Český Krumlov. Protože v době uzávěrky nebyl ještě dostatečně známý technický stav havarovaného vozidla, zněla přihláška jen do skupiny N4, ale bez uvedení konkrétního automobilu. Pořadatel má právo v takovém případě přihlášku neakceptovat, ale krumlovští si zakládají na přátelském a vstřícném vztahu k posádkám, což už osvědčili v minulosti několikrát. Stejně se zachovali i v tomto případě a přihlášku s jakousi podmínkou přijali. Včera však dostali E-mail s tímto obsahem:
Dobrý den. již mám více informací a proto Vás ihned informuji. Je jasné, že se Rally Český Krumlov 2008 nemůžeme jako soutěžní posádka Landa-Škaloud účastnit. Proto nás prosím omluvte a nezlobte se. Chci Vám tak tímto, jménem AutoFleetCar Rally Team, Daniela Landy a mnou mnohokrát poděkovat za vstřícnost a přístup k naší situaci, kterou jste učinil. Rozhodně nezapomenu! Rád se Vaši soutěže v budoucnu zúčastním, protože je krásná a mám na ni pěkné vzpomínky z roku 2006, kdy jsem jel. Loni jsem se účastnil jen zahraničních soutěží a letos mi bohužel vinou nehody na Šumavě zbývá pouze účast jako divákovi, kterou si však nenechám ujít. Ještě jednou děkuji. Pěkný den. S pozdravem Jan Škaloud, spolujezdec
Janu Škaloudovi patří dík za okamžitou informaci, po níž pořadatel nebude zbytečně rezervovat nevyužitelné startovní číslo. Korespondence a vývoj vztahu mezi sekretariátem Rallye Český Krumlov a posádkou může sloužit jako vzor dalším stranám. Tiskoá zpráva Vladimír Dolejš Ilustrační foto: Tomáš Urban / RallyZone.CZ
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?