Žádná soutěž se neobejde bez omluvy některé přihlášené posádky. Poněkud mimořádnou omluvu zaznamenal krumlovský sekretariát.
Po těžké havárii a nastalé složité situaci posádky Daniel Landa – Jan Škaloud na Rallye Šumava se tým předběžně přihlásil i na Rallye Český Krumlov. Protože v době uzávěrky nebyl ještě dostatečně známý technický stav havarovaného vozidla, zněla přihláška jen do skupiny N4, ale bez uvedení konkrétního automobilu. Pořadatel má právo v takovém případě přihlášku neakceptovat, ale krumlovští si zakládají na přátelském a vstřícném vztahu k posádkám, což už osvědčili v minulosti několikrát. Stejně se zachovali i v tomto případě a přihlášku s jakousi podmínkou přijali. Včera však dostali E-mail s tímto obsahem:
Dobrý den. již mám více informací a proto Vás ihned informuji. Je jasné, že se Rally Český Krumlov 2008 nemůžeme jako soutěžní posádka Landa-Škaloud účastnit. Proto nás prosím omluvte a nezlobte se. Chci Vám tak tímto, jménem AutoFleetCar Rally Team, Daniela Landy a mnou mnohokrát poděkovat za vstřícnost a přístup k naší situaci, kterou jste učinil. Rozhodně nezapomenu! Rád se Vaši soutěže v budoucnu zúčastním, protože je krásná a mám na ni pěkné vzpomínky z roku 2006, kdy jsem jel. Loni jsem se účastnil jen zahraničních soutěží a letos mi bohužel vinou nehody na Šumavě zbývá pouze účast jako divákovi, kterou si však nenechám ujít. Ještě jednou děkuji. Pěkný den. S pozdravem Jan Škaloud, spolujezdec
Janu Škaloudovi patří dík za okamžitou informaci, po níž pořadatel nebude zbytečně rezervovat nevyužitelné startovní číslo. Korespondence a vývoj vztahu mezi sekretariátem Rallye Český Krumlov a posádkou může sloužit jako vzor dalším stranám. Tiskoá zpráva Vladimír Dolejš Ilustrační foto: Tomáš Urban / RallyZone.CZ
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?