Na začátku druhé etapy Rally Šumava se potýká s problémy Pavel Valoušek.
První rychlostní zkoušku dnešního dne vyhrál dosavadní lídr soutěže Roman Kresta před Karlem Trojanem. Parádním třetím místem se blýsknul domácí Sláva Ducháček, který jede s produkčním Mitsubishi nového Seznam rally teamu. Skvělý výkon předvádí také Jiří Volf, který dojel na místě čtvrtém před Vojtěchem Štajfem.
Naopak se nedařilo Pavlu Volouškovi, ten jede s prasklou poloosou a ztratil necelých dvacet vteřin a bude ztrácet i nadále protože jej čeká ještě jedna rychlostní zkouška před vytouženým servisem. Na této rychlostní zkoušce se potýkal zřejmě s problémy také Roman Odložilík a Petr Zedník, protože jeli na blinkry. Soutěž skončila po téhle zkoušce pro Milana Lišku a Tomáše Pletku. Obě posádky postihly technické problémy jejich vozů.
Rychlostní zkoušku s pořadovým číslem jedenáct vyhrál překvapivě Jaroslav Orsák, který najel na druhého Trojana dvě a půl vteřiny. Lehce zvolnil Kresta, který nemá kam spěchat a udržuje si suverénní vedení. Mohl si tedy dovolit až pátý čas, když ho porazily jak třetí Peták tak čtvrtý Štajf. Valoušek ztratil dalších 40 sekund a třetí Trojan ztrací na jeho druhé místo už jen 10sec.Průběžné Čtvrté místo drží Štajf a páté výborně jedoucí Volf.
Velké drama se odehrává také v dalším pořadí velký souboj svádí šestý Trněný a sedmý Triner, které dělí 1,4 sec. K této dvojici se přibližuje zlepšující se Peták se svým Peugeotem 207 S2000. Druhý vůz stejné kategorie, který pilotuje Roman Odložilík se zdá být již mimo hru. Podle posledních informací posádka odstoupila v servisu po RZ 11.
Aktuální výsledky můžete sledovat zde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?