Na začátku druhé etapy Rally Šumava se potýká s problémy Pavel Valoušek.
První rychlostní zkoušku dnešního dne vyhrál dosavadní lídr soutěže Roman Kresta před Karlem Trojanem. Parádním třetím místem se blýsknul domácí Sláva Ducháček, který jede s produkčním Mitsubishi nového Seznam rally teamu. Skvělý výkon předvádí také Jiří Volf, který dojel na místě čtvrtém před Vojtěchem Štajfem.
Naopak se nedařilo Pavlu Volouškovi, ten jede s prasklou poloosou a ztratil necelých dvacet vteřin a bude ztrácet i nadále protože jej čeká ještě jedna rychlostní zkouška před vytouženým servisem. Na této rychlostní zkoušce se potýkal zřejmě s problémy také Roman Odložilík a Petr Zedník, protože jeli na blinkry. Soutěž skončila po téhle zkoušce pro Milana Lišku a Tomáše Pletku. Obě posádky postihly technické problémy jejich vozů.
Rychlostní zkoušku s pořadovým číslem jedenáct vyhrál překvapivě Jaroslav Orsák, který najel na druhého Trojana dvě a půl vteřiny. Lehce zvolnil Kresta, který nemá kam spěchat a udržuje si suverénní vedení. Mohl si tedy dovolit až pátý čas, když ho porazily jak třetí Peták tak čtvrtý Štajf. Valoušek ztratil dalších 40 sekund a třetí Trojan ztrací na jeho druhé místo už jen 10sec.Průběžné Čtvrté místo drží Štajf a páté výborně jedoucí Volf.
Velké drama se odehrává také v dalším pořadí velký souboj svádí šestý Trněný a sedmý Triner, které dělí 1,4 sec. K této dvojici se přibližuje zlepšující se Peták se svým Peugeotem 207 S2000. Druhý vůz stejné kategorie, který pilotuje Roman Odložilík se zdá být již mimo hru. Podle posledních informací posádka odstoupila v servisu po RZ 11.
Aktuální výsledky můžete sledovat zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.