Máme za sebou první rychlostní zkoušku letošního ročníku Rally Šumava. To jak dopadla se ve zkratce dočtete právě tady.
HISTORIC VLTAVA RALLYE Zajímavou podívanou na sluncem zalitém Klatovském okruhu nabídnula první rychlostní zkouška. Mezi historickými vozy byla nejrychlejší posádka se startovním číslem 4 ve složení Zdeněk Tichý / Jiří Horák. Ti 11,79 km dlouhou trať absolvovali se svým Opelem Kadettem za 6 minut a 45 sekund. S odstupem 8,6 sekund na druhém místě dojela posádka číslo 7 Lubomír Tenkl / Jaroslav Vosádka na BMW M3. Na třetím místě RZ 1 se umístili Ctirad Hájek / Eduard Perski (startovní číslo 15) na Opelu Kadett. Posádka se startovním číslem 41, Liška, Slavíček, na RZ 1 absolvovala pouze jedno kolo, v soutěži ale pokračuje.
MOGUL ŠUMAVA RALLYE RALLYE Teplé počasí přálo také „ostrým“ závodním vozům na 43. MŠRK. Své startovní číslo 1 potvrdil Roman Kresta, když téměř dvanáctikilometrový Klatovský okruh zajel se svým Mitsubishi Lancer Evo IX v čase 06:05,6. Se stejným vozem a startovním číslem 4 dorazil do cíle na druhém místě o 6 desetin sekundy později Pavel Valoušek… Třetí místo průběžně patří Václavu Pechovi s časem 6 minut 7 sekund.
Tisková informace : www.mogul-sumava-rallye.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.