Máme za sebou první rychlostní zkoušku letošního ročníku Rally Šumava. To jak dopadla se ve zkratce dočtete právě tady.
HISTORIC VLTAVA RALLYE Zajímavou podívanou na sluncem zalitém Klatovském okruhu nabídnula první rychlostní zkouška. Mezi historickými vozy byla nejrychlejší posádka se startovním číslem 4 ve složení Zdeněk Tichý / Jiří Horák. Ti 11,79 km dlouhou trať absolvovali se svým Opelem Kadettem za 6 minut a 45 sekund. S odstupem 8,6 sekund na druhém místě dojela posádka číslo 7 Lubomír Tenkl / Jaroslav Vosádka na BMW M3. Na třetím místě RZ 1 se umístili Ctirad Hájek / Eduard Perski (startovní číslo 15) na Opelu Kadett. Posádka se startovním číslem 41, Liška, Slavíček, na RZ 1 absolvovala pouze jedno kolo, v soutěži ale pokračuje.
MOGUL ŠUMAVA RALLYE RALLYE Teplé počasí přálo také „ostrým“ závodním vozům na 43. MŠRK. Své startovní číslo 1 potvrdil Roman Kresta, když téměř dvanáctikilometrový Klatovský okruh zajel se svým Mitsubishi Lancer Evo IX v čase 06:05,6. Se stejným vozem a startovním číslem 4 dorazil do cíle na druhém místě o 6 desetin sekundy později Pavel Valoušek… Třetí místo průběžně patří Václavu Pechovi s časem 6 minut 7 sekund.
Tisková informace : www.mogul-sumava-rallye.cz
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?