„Volfíky“ čeká víkendová Šumavská rallye Klatovy. Naposledy pilot startoval na této soutěži v roce 2003. Nářadím byl Seat Cordoba WRC.
Jirkovi se v minulosti na Šumavě vždy dařilo. Bude tomu tak i letos? To jsme se dozvěděli od teamu v tiskové zprávě před rallye. Na Valašské rallye jsi chtěl do top 10, nakonec vám tento plán utekl o desetiny, pokusíš se o to na Šumavě?:
„Nemáme moc na výběr. Pokud se letos chceme zúčastnit bojů o přední příčky musíme tahat, ale i dojíždět soutěže. V autě problém není. Jistě jsou rezervy, nemáme velké brzdy (na Šumavu si je půjčíme) a můžeme ještě investovat do vozu. Cítím ale, že to je ve mně. Dosahované časy na sněhu v Rakousku a na Valašské rallye jen výjimečně stačily na top 5 a to se musí změnit, jinak tam nepatřím. Nechci tentokrát předvídat nějaké umístění. Šumava byla a bude náročná na techniku. Odpad vozů zde byl vždy velký a když jsem dojel, dobře jsem se umístil. Tomu podřídím i letošní rok. Teď je priorita dotažení finančních jednání na zajištění sezóny a kvalitní práce pro partnery teamu. Pochopitelně, že se budu snažit dovézt cenné body i ze Šumavy.“ konstatuje Jiří Volf - jezdec. Proč vás nevidíme ve startovní listině na Šumavu?: „Také jsem se leknul, ale došlo k nějaké chybné komunikaci po mailech. Přihlášku Jirka Volf zaslal včas, ale nebyla doručena. Šumavský autoklub nám maximálně vyšel vstříc a po kontrole nás zařadil do startovního pole. Jedinou výjimkou bude vysoké startovní číslo 73. V pořadí bychom ale měli startovat mezi českou prioritní špičkou! Takže jde jen o formalitu.“ Vysvětluje situaci Jiří Volf - jezdec.
„Šumava bude náročná na výběr pneu a koncentraci v rychlých pasážích krásných rychlostních zkoušek. Vzhledem k tomu, že jsem na různých závodech už třetí týden a ještě minimálně další tři týdny budu, očekávám od Jirky co nejlepší výkon, aby se mi nepřestalo závodění líbit. Některé úseky jsou na nás až moc rychlé, což se nám moc nelíbí. Máme velkou motivaci. Je pro nás slíbená hodnotná odměna za dobrý výsledek od našeho kamaráda a vedoucího teamu mediasport.cz Karla Loudy.“ Dodává s úsměvem Jiří Volf - spolujezdec.
„Celý vůz prošel po Valašce kontrolou a doufáme, že bude stejně spolehlivý jako na zmíněné Valašce. Navíc bude Jirka startovat s velkými brzdami, které by ho mohly trošku zrychlit. Celý team udělá maximum pro to, aby auto jak Jirky, tak Honzy Jelínka bylo na Šumavě úspěšné a v pořádku v cíli.“ Komentuje Miroslav Jandík – APID příprava vozů.
Po závodě opět přineseme podrobné vyhodnocení snažení teamu a zhodnotíme jak se „Volfíkům“ dařilo.
Tisková zpráva posádky Jiří Volf - Jiří Volf
VOLF MEDIA SERVICE www.volfjirka.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.