V sobotu 5. dubna se na letišti v Biskupicích a okolních cestách uskutečnilo testování Mitsubishi Lancer sedmé evoluce, se kterou se v nadcházející sezoně představí jezdec Andrea Rally Teamu Martin Bujáček.
Jedná se o osvědčený vůz z uherskobrodských dílen Locar. V Biskupicích šlo hlavně o test funkčnosti vozu a také samozřejmě o získávání zkušeností se čtyřkolkou, se kterou toho Martin zatím moc nenajezdil.
V Biskupicích se ukázal také populární Pavel Valoušek, který se snažil předat mladému jezdci své bohaté zkušenosti s vozy s pohonem všech čtyř kol. Určitě mu patří jménem celého Andrea Rally Teamu velký dík za jeho snahu. Testování se zúčastnil se svým Lancerem osmé evoluce taky další jezdec s vozem od přípravce Locar, kterým je Milan Pantálek.
První soutěží, kterou má sedmnáctiletý jezdec z Uherského Brodu letos v plánu je Böttcher Rally Vyškov, jež se uskuteční 18. – 19. dubna. Zde se Martin představí se spolujezdcem Billy Latifem s vozem Škoda Fabia ve třídě N1. Bude to jeden z posledních startů této posádky v Poháru mládeže. Do testovaného Mitsubishi potom jezdec přesedne asi v polovině června, po dosažení plnoletosti a získání řidičského průkazu. V plánu jsou závody „malého“ mistráku a tým uvažuje o nasazení posádky také do dvou soutěží mezinárodního mistrovství České republiky.
A jaké cíle si do úvodu sezony dává samotný jezdec? „Tak hlavním cílem je vždy dojet do cíle a neublížit sobě ani autu, ale budeme se snažit jet tak jako v minulém roce. Rád bych dojel mezi třemi nejlepšími, uvidíme, jak kluci pojedou. Ale jak říkám, hlavní cíl je dojet a získat zkušenosti na tratích, na kterých jsem ještě nejel.“ Co si jezdec slibuje od přestupu do velkého PV? „Bude to velká změna a uvidím, jak se s tím dokážu vyrovnat. Několikrát jsem už s Mitsubishi startoval na různých závodech a tak vím, do čeho jdu, ale tento rok chci hlavně pořádně poznat auto a vždy se pokusit dojet do cíle. O výsledek letos až tolik nepůjde. První závod by měl být někdy v červnu a už se na to moc těším!“ Nezbývá než talentovanému jezdci popřát hodně sportovních úspěchů na tratích rychlostních zkoušek a také hodně spolehlivé auto, což je určitě základní předpoklad dobrého výsledku v soutěžích. Tisková zpráva Andrea Rally Team
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?