Posledná rýchlostná skúška prvého dňa poriadne zamiešala celkovým poradím. Na časť trate sa zniesla hustá hmla v ktorej niektorý jazdci išli doslova krokom.
A tu sa ukázalo kto má ako pripravený rozpis. Rýchlostnú skúšku vyhral Hercig na SUbaru Impreza WRC, pred Turim na Toyote Corola WRC a tretím časom sa blysol Slovák Jozef Béreš, ktorý štartuje s vozidlom Fiat Abarth Grande Punto S2000 vôbec prvýkrát a navyše má nového spolujazdca Róberta Mullera, s ktorým štartoval len jediný krát pri Rally v Bratislava v roku 2006. Béreš v tejto rýchlostnej skúške za svojim chrbtom zanechal až štyri vozidlá kategórie WRC. V celkovom poradí po prvom dni START AUTÓ RALLYE vedie Balász Benik na vozidle Ford Focus WRC, pred Tamásom Turim na vozidle Toyota Corolla WRC a na treťom mieste prenocuje Frigyes Turan jazdiaci na Peugeote 307 WRC. Náš Jozef Béreš jr. môže spokojne prespať na šiestom mieste v celkovom poradí.
V TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstvá Slovenska je poradie po prvom dni nasledovné: 1. Béreš jr., 2. Orsák +1:01,7, 3. Drotár +1:25,3, 4. Gavlák +1:33,2, 5. Hankó +4:50,2
INFO: Petho (št.č.15) mimo trať RS bola prerušená, od št. č. 20 voľný prejazd HIDEG (št. č. 20) penalizácia 480s v CK 8A (8 min predčasne)
Miroslav Majláth tlačový tajomník TEMPUS BECEP RALLY 2008
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?