Posledná rýchlostná skúška prvého dňa poriadne zamiešala celkovým poradím. Na časť trate sa zniesla hustá hmla v ktorej niektorý jazdci išli doslova krokom.
A tu sa ukázalo kto má ako pripravený rozpis. Rýchlostnú skúšku vyhral Hercig na SUbaru Impreza WRC, pred Turim na Toyote Corola WRC a tretím časom sa blysol Slovák Jozef Béreš, ktorý štartuje s vozidlom Fiat Abarth Grande Punto S2000 vôbec prvýkrát a navyše má nového spolujazdca Róberta Mullera, s ktorým štartoval len jediný krát pri Rally v Bratislava v roku 2006. Béreš v tejto rýchlostnej skúške za svojim chrbtom zanechal až štyri vozidlá kategórie WRC. V celkovom poradí po prvom dni START AUTÓ RALLYE vedie Balász Benik na vozidle Ford Focus WRC, pred Tamásom Turim na vozidle Toyota Corolla WRC a na treťom mieste prenocuje Frigyes Turan jazdiaci na Peugeote 307 WRC. Náš Jozef Béreš jr. môže spokojne prespať na šiestom mieste v celkovom poradí.
V TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstvá Slovenska je poradie po prvom dni nasledovné: 1. Béreš jr., 2. Orsák +1:01,7, 3. Drotár +1:25,3, 4. Gavlák +1:33,2, 5. Hankó +4:50,2
INFO: Petho (št.č.15) mimo trať RS bola prerušená, od št. č. 20 voľný prejazd HIDEG (št. č. 20) penalizácia 480s v CK 8A (8 min predčasne)
Miroslav Majláth tlačový tajomník TEMPUS BECEP RALLY 2008
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?