Včera podvečer (1.apríla 2008) odštartovala prvá súťaž slovenského šampionátu v automobilových súťažiach TEMPUS BECEP RALLY 2008 výdajom itinerárov na súťaži START AUTÓ RALLYE v maďarskom meste Eger.
Od dnešného rána (2.apríla 2008) bola na programe obhliadka trate, ktorá pokračuje aj zajtra v čase od 8 do 18-tej hodiny. V piatok 4.apríla 2008 čaká na súťažiacich administratívne a technické preberanie. Diváci budú mať možnosť prvýkrát vzhliadnuť všetky súťažné posádky pri slávnostnom štarte, ktorý bude v piatok od 18-tej hodiny na námestí Dobó tér priamo pod Egerským hradom. Na vyše dvesto súťažných posádok čaká v priebehu soboty a nedele (5. - 6. apríla 2008) 14 rýchlostných skúšok v dĺžke 176 kilometrov, pričom celková dĺžka trate je viac ako šesťsto kilometrov. O body do TEMPUS BECEP RALLY 2008 bude na premierovej súťaži tohoročných Majstrovstiev Slovenska v rally bojovať 40 posádok z piatich európskych krajín - z Česka, Poľska, Maďarska, Rakúska a Slovenska. Prvú posádku v cieli súťaže v centre Egeru privítajú diváci v nedeľu o 13,55 hodine.
TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstvá Slovenska
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?