Posádky mají za sebou první etapu Valašské rally. Nejlépe se dařilo Romanu Krestovi Mitsubishi Lancer EVO IX. Druhý valoušk ztrácí už půl minuty.
Dnes se jelo celkem pět rychlostních zkoušek. Čtyři z nich vyhrál Roman Kresta, jen poslední test přenechal václavu Pechovi, když však dojel o pouhých šest desetin vteřiny za ním. Kresta nasadil ostré tempo hned od prvního testu. V tom mu ještě stačil Valoušek. Na RZ1 dlouhé 15,75 kilometru zajeli tito bývalí "světoví" jezdci na desetinu sekundy stejný čas. více se však můžete o první sekci první etapy dočíst zde. Tma a druhé průjezdy stejnými testy jako v podvečer. To čekalo na jezdce ve druhé sekci prvního dne Valašské rally. I s těmito podmínkami se nejlépe vyrovnal Kresta. Nadále zvyšoval svůj náskok. Ani na druhém místě se večer nic nezměnilo. Chytrým výkonem jej uhájil Pavel Valoušek. Václav Pech po RZ2 prohlásil že se zatím nepožene za Krestou a Valouškem. A podle toho také jel. Prozatím mu patří třetí místo. Čtvrté místo patří Josefu Petákovi. Ten se rychle seznamuje a učí s novou technikou v podobě speciálu Peugeot 207 S2000 i s náhonem na čtyři kola a téměř drží krok se nejryvchlejšími. Pátá pozice po pěti zkouškách páteční etapy patří Václavu Arazimovi. Litvínovský jezdec jede opět svou profesorskou jízdu a dokazuje tak že ještě rozhodně nepatří do starého železa. Šesté místo okupuje Trojan. Na Arazima však ztrácí jen 2,5 vteřiny. Sedmé místo patří Jaroslavu Orsákovi. Ten jede stejně jako všichni jezdci před ním (kromě Petáka) s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX. Nejrychlejší osmičku uzavírá Emil Triner. Ten je zároveň nejrychlejším jezdcem na voze Subaru. Další pokračování Valašské rally je naplánováno na zítřek. Druhá etapa startuje zkouškou s názvem Trůba v 9:55 minut. Dnes večer vám ještě přineseme rozhovory s jezdci a shrnutí první etapy ve fotografiích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.