Po páté hodině večerní odstartoval roman Kresta jako první jezdec do druhého podniku Mezinárodního mistrovství ČR v rally. Prvním testu zajeli Kresta i Valoušek naprosto stejný čas. to je vyneslo oba na průběžné první místo. Pech je těsně za touto dvojicí.
Podle očekávání závod nejrychleji rozjela dvojice Kresta a Valoušek. Václav pech - další kandidát na vítězství před sebe pustil ještě Karla Trojana. páté místo v RZ1 patřilo Petákovi, který tak pilotoval nejrychlejší vůz kategorie S2000. V dalším testu - RZ2 Lhota pak své zkušenosti z MS zužitkoval Kesta. Na třinásti kilometrech "nadělil" druhému Valouškovi 10 sekund a osamostatnil se tak na prvním místě. Třetí Pech na dvojce zaostal za Krestou o 14 vteřin. Karel trojan se propadl a v celkovém pořadí se před něj dostal Peták. Celkově tedy vede Kresta o 10,2 vteřiny před Valouškem. Třetí Pech ztrácí 22,9 sekundy a o dalších pět vteřin za ním je Peták. Až se ještě trochu sžije se čtyřkolkou, určitě se bude chtít posunou před Pecha. Páté místo patří po RZ2 českému "El Matador" Václavu Arazimovi. Pan Arazim tak stále dokazuje že i zkušenostmi se dá udržet ve špičce. Posádka mediálně podorovaná naším serverem Rallyzone.cz Pavel Urban -Stanislav Saifrt, je zatím na celkové šestapadesáté příčce. Ve své třídě A7 je třetí. Navíc je posádka nejrychlejší mezi vozy s dieselovým motorem. Spolujezdec Standa Saifrt se k závodu zatím vyjádřil takto: "Jedeme si to svoje. Zatím Pavla nijak nebrzdím. Stejně by to totiž nemělo smysl. Když jsem ho totiž viděl před startem, jak se na závod těší, věděl jsem žo ho usměrňovat nemá cenu." První dva testy se ještě pro špičku startovního pole odehrávaly za šera. Po servisu, ve kterém jsou posádky právě teď se už naplno rozjede noční závod. Další test statuje v 19:37 hodin. Před malou chvílí nám římo z trati rychlostní zkoušky volal náš fotograf a redaktor Tomáš urban. Přinášíme vám proto jeho postřehy z rozhovorů s jezdci. Roman Kresta: "Jedeme naplno, zkoušíme si vybudovat náskok." Pavel Valoušek: "Pokoušíme se držet Romana. Zkusíme zariskovat a zatáhnout za tmy." Václav Pech: "Nebudeme se zatím honit za Romanem a Pavlem, jedeme svoje. Přidat ještě můžeme. Uvidíme jak se to bude dál vyvíjet." Emil Triner: "Jedeme s novým vozem, takže zatím zkoušíme co to dělá. Zkusím zůročit zkušenosti při jízdě za tmy"
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.