Úřadující šampion Sebastien Loeb jmenoval jezdce, před kterým se musí mít na pozoru, pokud hodlá na konci roku opět zvednout trofej pro mistra světa. Jari-Matti Latvala učaroval nejen vedení továrního týmu Ford, ale i Francouzovi.
Loeb dost možná tajně doufal, že po odchodu Grönholma do jezdeckého důchodu bude mít na rychlostních vložkách více klidu a pohody, ale sám přiznává, že tomu tak rozhodně nebude.
„Latvala prokázal, že je rychlejší než Mikko a stejně rychlý jako Marcus, ne-li rychlejší," uvedl pilot Citroenu pro autosport.com. „V Mexiku jsem ze sebe musel dát vše, abych ho porazil a bylo to navlas stejné, jako když jsem bojoval s Marcusem."
Loeb má jasno, který jezdec Fordu je hrozbou. Nikoliv průběžné pořadí aktuálně vedoucí Hirvonen, ale mladý Latvala. „V případě Hirvonena se nic nezmění, loni byl pomalejší než Marcus, letos je pomalejší než Jari-Matti.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.