Úřadující šampion Sebastien Loeb jmenoval jezdce, před kterým se musí mít na pozoru, pokud hodlá na konci roku opět zvednout trofej pro mistra světa. Jari-Matti Latvala učaroval nejen vedení továrního týmu Ford, ale i Francouzovi.
Loeb dost možná tajně doufal, že po odchodu Grönholma do jezdeckého důchodu bude mít na rychlostních vložkách více klidu a pohody, ale sám přiznává, že tomu tak rozhodně nebude.
„Latvala prokázal, že je rychlejší než Mikko a stejně rychlý jako Marcus, ne-li rychlejší," uvedl pilot Citroenu pro autosport.com. „V Mexiku jsem ze sebe musel dát vše, abych ho porazil a bylo to navlas stejné, jako když jsem bojoval s Marcusem."
Loeb má jasno, který jezdec Fordu je hrozbou. Nikoliv průběžné pořadí aktuálně vedoucí Hirvonen, ale mladý Latvala. „V případě Hirvonena se nic nezmění, loni byl pomalejší než Marcus, letos je pomalejší než Jari-Matti.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?