Organizátoři Jordánské rally oznámili, že jak rychlostní zkoušky, tak i servisní zóna jsou již teď připraveny a vše již jen čeká na vstup země do kolotoče mistrovství světa rally, které se budu konat 24. dubna.
Usilovná práce celého národa, zahrnující ministerstvo, armádu, ale také subjekty soukromého sektoru, vyústila v dokončení všech 22 časových vložek, místa pro shakedown a zbrusu novou servisní zónu ještě před původně plánovaným termínem.
„Chtěl bych poděkovat všem, kteří se zapojili, za jejich usilovnou práci na přípravě míst pro budoucí podnik mistrovství světa,“ řekl princ Feisal Al Hussain, předseda Jordan Motosport, organizace, které řídí a organizuje tento podnik. „Je to jedna z největších sportovních a společenských událostí, které kdy Jordánsko hostilo. Stále máme před sebou spoustu práce, ale jsem si jist, že společně můžeme pořádat podnik světové třídy, který si můžou užít všichni.“
Všechny rychlostní zkoušky jsou situovány tak, že nejsou vzdálenější více než 40 Km od centra soutěže v Mrtvém moři. Okolo poloviny těchto zkoušek se jede v nadmořské výšce, která je pod hladinou moře.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?