Organizátoři Jordánské rally oznámili, že jak rychlostní zkoušky, tak i servisní zóna jsou již teď připraveny a vše již jen čeká na vstup země do kolotoče mistrovství světa rally, které se budu konat 24. dubna.
Usilovná práce celého národa, zahrnující ministerstvo, armádu, ale také subjekty soukromého sektoru, vyústila v dokončení všech 22 časových vložek, místa pro shakedown a zbrusu novou servisní zónu ještě před původně plánovaným termínem.
„Chtěl bych poděkovat všem, kteří se zapojili, za jejich usilovnou práci na přípravě míst pro budoucí podnik mistrovství světa,“ řekl princ Feisal Al Hussain, předseda Jordan Motosport, organizace, které řídí a organizuje tento podnik. „Je to jedna z největších sportovních a společenských událostí, které kdy Jordánsko hostilo. Stále máme před sebou spoustu práce, ale jsem si jist, že společně můžeme pořádat podnik světové třídy, který si můžou užít všichni.“
Všechny rychlostní zkoušky jsou situovány tak, že nejsou vzdálenější více než 40 Km od centra soutěže v Mrtvém moři. Okolo poloviny těchto zkoušek se jede v nadmořské výšce, která je pod hladinou moře.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.