Poté, co v uplynulé Mexické rally dokázal Chris Atkinson vybojovat druhé místo, je šéf týmu Subaru, David Richards, přesvědčen, že tento Australan zdaleka neřekl poslední slovo a v letošním ročníku ještě poprvé v kariéře vystoupá na stupínek nejvyšší.
Hned při letošní premiéře v Monte Carlu Atkinson třetím místem potvrdil, že se mu na zpevněném povrchu daří. Jenže pak přišlo Švédsko, kde se mu vůbec nedařilo, přeci jen 21. příčka není zrovna nejlepší. Chuť si ovšem hned vzápětí spravil v Mexiku, druhá příčka za Loebem je určitě výborný výsledek.
"Chris odvedl fantastickou práci a já pevně věřím, že letos se mu podaří vystoupit i na stupínek nejvyšší," řekl Richards.
"Určitě je to jak pro mě, tak i pro tým skvělý vstup do sezony. Na tomhle můžeme stavět. Udělali jsme velký krok kupředu a auto se chovalo takřka bezchybně. Po minulé rally jsme změnili nastavení tlumičů, což nám pak velmi pomohlo, obzvlášť při náročných testech, které jsme v Mexiku absolovovali. Teď už se však připravujeme do Argentiny, kde se pokusíme držet podobné tempo," prohlásil Atkinson.
Atkinsonův týmový kolega Petter Solberg si také vedl velmi dobře, ve druhé etapě ho však zradila hnací hřídel a musel si tak nechat zajít chuť na dobré umístění. V nědeli nastoupil v rámci systému Superally a dokončil na 13. příčce.
"Začátek roku nás hodně povzbudil, nyní máme o důvod víc, proč si dát na novém autě opravdu záležet," zakončuje týmový boss Richards.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.